Ga naar inhoud


[Nokia 9500] een jaar geleden seca in MM9500


trust

Aanbevolen berichten

zo dachten we er een jaar geleden over.<BR>let op !! dit is geen kritiek en de gekozen postings zijn willekeurig. <P> Ik heb zo'n ding reeds 5 weken geleden werkend gezien en kan je zeggen dat je nog beter je 9500 direct in de vuilnesbak kunt gooien als het ding door een hobbyistje om te laten bouwen. Er moeten flink wat draad verbindingen direct op het mainboard gesoldeerd worden en er moet toch nog wel flink wat prijzige hardware worden toegevoegd. (zo'n 500,-- voornamelijk de aston module natuurlijk) Die zelfde Aston module komt dan een beetje los in de box te hangen waardoor het geheel nog gevoeliger wordt voor storingen. Natuurlijk zou je allerlei dingen kunnen verzinnen (hakken en zagen in de box) waardoor je die Aston wel vast zou kunnen maken, maar naar mijn mening maak je daar je Box in 1 klap onverkoopbaar mee. Ik zou zo'n box in iedere geval niet meer willen kopen. Het grootste bezwaar is echter dat Nokia en de bekende reparateurs al verklaard hebben zo'n omgebouwde box niet meer te willen repareren (vanwege de soldeer-oorlog van binnen). Dus is ie kapot? Kun je m wel met 95% zekerheid weggooien. ------------------ Cu, TeeBee [This message has been edited by TeeBee (edited 02 December <P>-<P><BR> <BR>@all: Maar gelooft er hier nu echt iemand dat zo'n wonder 9500 bestaat? En dat Lunatic zo'n beestje heeft draaien??? No way! <BR>Effe wakker worruh ! <P>met dank aan de auteurs , gelukkig is het allemaal anders verlopen.<P>gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo<P>Als ik 7 jaar terug tegen jou had<BR>gezegd dat je die luxcript decoder<BR>niet moest kopen want dat alles digitaal<BR>zou worden had je me voor gek verklaard.<P>Groetjes Sjefke..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier snap ik echt niets meer van!!??<BR>Gaan we nu ouwe koeien uit de sloot halen en achteraf oude postings weer hier plaatsen??<BR>Ik had ook kunnen vertellen dat die oude intelsat zou gaan vallen dus niet in de settings mee nemen?<p>[ 18-10-2001: Message edited by: Unetwork ]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, lees nog eens goed !!!<BR>TeeBee had dit zelfs fysiek GEZIEN !!!<P>Je kunt je afvragen wat hij werkelijk heeft gezien en wat er uiteindelijk gepost is op dit board.<BR>Trust heeft gelijk .."Effe wakker worruh ! "<P>Het verhaal op dit board van "gezien en gehoord" is natuurlijk iets totaal anders dan het gegeven (ex Sjefke o.a.) denken (met nadruk denken en voorspellen)dat iets onmogelijk kan zijn terwijl binnen een korte of wat langere periode dit als normaal wordt ervaren. (Kijk maar eens naar de mobieltjes, faxen en.........internet !!!)<BR>Dit fenomeen kennen we natuurlijk al eeuwen.<P>[ 18-10-2001: Message edited by: Dvsat ]<p>[ 18-10-2001: Message edited by: Dvsat ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn inderdaad ouwe koeien maar wel om over na te denken.<P>Trust begrijpt'm helemaal en ik denk dat Sjefke, Unetwork en xsound "blond" zijn waarop dat bekende radio-programma veel moppen over brengt.<P>Voor mij mag de Topic gesloten worden voordat er een negatieve en onnodige discussie ontstaat !!!!Ik ben blij met het bestaan van prima informerende lui zoals PlanetHemp, Amon, Piccard en vele andere die onze actieve hobby nog actiever/leuker hebben gemaakt met/voor in feite bestaande sat-apparatuur maar vooral die hun kennis met ons hebben gedeeld .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...