Ga naar inhoud


[Nokia] dvb 1-28-6 lukt niet


Hagkobe

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een 9200s en wil er voor de eerste keer dvb2000 inzetten.<BR>het toestel is totaal origineel<BR>loader is b2.00uns en de software is fta1.0<BR>Ik heb geen ervaring met de nokia enkel alleen maar met de humax5400.<BR>Deze oude 9200 heb onlangs gekocht<BR>Ik heb de nokia serial downloader 1.2 en de software beta6 en de 1-28-6,<BR>dit programma werkt eenvoudig met stappen, maar in de stap 4 waar ik eerst de nulmodem moet instekken en de stekker moet uittrekken, geef hij de melding LOADING...<BR>Dit blijft hij geven ook na zeer lang wachten. Er staat ook bij vermeld dat de files met .dl sneller is<P>Er gebeurt verder niets er daarom graag wat hulp,, wat doe ik verkeerd???<BR>dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites


heb je wel een nulmodum kabel gebruikt ?<BR> gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nulmodum kabel plaatsen stekker uit het stopcontact halen software configeren loader opstarten (Next)dan Comport seleteren (Next)dan zie je systeem Download allen Next dan zie je Connect mediamaster mainsplug stekker in het stopcontact en hij loopt wachten tot alles is geladen en op display Nokia alles weer op normale indificatie staat stekker er uit en aansluiten of freq lijst er in zetten. Tijdens storing downloaden comport config nakijken lager of hoger selecteren meestal 9600 config bij Humax normaal 115200 SUC6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog wat vergeten er zijn Nokia's waar de comport is beveiligd dus alleen dan met een BDM interface te upgraden zijn.<BR>Daarna is het wel mogelijk om alle upgrade's te uploaden via de comport dus kijk hier ook even naar bij deze hopelijk SUC

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Honda<BR>Misschien een stomme vraag: hebben ze de SCSI-poort in dat geval OOK beveiligd??<BR>Of zijn er ook Nokia's zonder SCSI-poort??<BR>Het is maar een vraag.<BR>Upgrade firmware via SCSI gaat namelijk veel sneller, binnen 10 seconden.<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...