Ga naar inhoud


[Nokia 9500] nokia9500


Gast

Aanbevolen berichten


Ik heb DVB2000 beta 5 nu ingeladen samen met de ECM_PATCH om bij het inscannen de juiste Seca/Viaccess PID's op te slaan. Gebruik Amon 2.2 met een paarse FUN kaart en die werkt hier klasse. Als je (ook) een FUN kaart wil gaan gebruiken dan kun je je kaartserial laten beginnen met 35. Je hebt de ECM_Patch dan niet nodig. Met een GoldWaver is de patch wel handig. Heb de Nokia 9500s 'speciaal' voor deze ombouw uit het stof gehaald (bezit ook een Humax 5400) en ben vol lof over de kunde van de makers. Irdeto, Seca en Viaccess in 1 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de Amon 2.2 werk naar behoren met een Fun-card zo te horen.<BR>De DVB heeft hier vind ik meer problemen mee dan mijn Humax 5400 zap snelheid en over schakelen Irdeto/Seca/Viacces die software vind ik compentabler dan de DVB maar voor zijn leeftijd is het een redelijke ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik kijk naar 9500, heb zelfs de 9600 aan de kant geschoven.<BR>Ook qua "state of the art" is de Nokia-9500 op deze manier klasse beter dan Humax-5400.<BR>Zakan zoals als Video (instelbaar/colourbar),Audio-kwaliteit, Audio synchroniteit, Dolby (PW)perfect op alla kanalen en een keurige verzorging 3:4 naar 16:9 omschakeling laten een Humax nog steeds verbleken. <P>Ps mijn Humax staat in een hoekje te "kniezen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...