Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik heb sinds 3 jaar een schotel, zelf geplaatst en tot vorige week probleemloze ontvangst. Signaalsterkte 4,5 kleur groen. Sinds een week valt het beeld steeds weg en loopt de kleur van het signaal van groen, via oranje naar rood en valt het beeld weg.De signaalsterkte blijft wel gewoon 4,5. Ik heb de takken die er op een behoorlijke afstand voor waren komen te hangen weggehaald en de schotel heeft vrij beeld naar de hemel. Wat kan nu de oorzaak zijn van het wegvallen van het beeld? Kan de lnb kapot zijn of de decoder?? Is de schotel niet meer helemaal goed gericht?? Voor ik alles ga loshalen graag eerst een advies van een kenner op dit gebied !! Wie kan mij helpen ?? Groeten, Martijn
knol Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 je geeft zelf het antwoord al.kan de kop zijn,pluggen,schotel moet uitgericht zijn,enz,ik heb alle`s al meegemaakt.ook koppen kapot,dan deden ze het wel en dan niet,dus je moet gewoon ergens beginnen.begin met de pluggen Dreambox 7000s draaibaar
joop905 Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Hoi loop maar eens alle f-conector na Ken het probleem heb er zelf ook last van heb toen 7 mm f-conector gekocht en aangegroeid tot ik de blaren op mijn vingers had en heb een reserve kop in huis liggen Geluk er mee Gr Joop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen