Ga naar inhoud


[Nokia] Help !!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem op HOTBIRD .....<BR>Kanalen als Rai werken perfect , <BR>Telepiu gn probleem , Maar MULTIVISION en Kanal plus Polen 1 grot Probleem.<P>Als ik bevoorbeeld een search doe op Canal+ Polen , geeft de sat mij EDTV kanalen ???<P>Hoe kan dit ? De kaart is perfect geprogd werkt uitstekend op een andere d-box. Alle settings zijn identiek , kan dit liggen aan een slechte positie van de sat ? Zoja , hoe komt het dat Telepiu en bijvoorbeeld Rai wel te krijgen zijn ? Eerst dacht ik dat het aan de 12V switch lag , maar blijkt ok te zijn staat voor de D-box altijd op 12v......<P>Kan iemand mij please helpen ? Bey the way ik werk met de goede getrouwe AMON 2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oops ;<P>Een Nokia 9500 met dvb2000 beta 6. het werkt perfect op mijn setje , en niet op dat andere !!!!!<P>Kan er nu iemand helpen ? Het is niet de 12v die voor probs zorgt ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hallo Mickey,gebruikt is de settings van<BR>alfredo1.dvb,voor de 3in1 bij mij werkt het<BR>perfekt in conbinatie met(DVB2000 beta5)en de settings van alfredo1, astra en hotbird laugh.gif" border="0<P>Groetjes<P><BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0<p>[ 27-10-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...