Ga naar inhoud

[Nokia] Help !!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een probleem op HOTBIRD .....<BR>Kanalen als Rai werken perfect , <BR>Telepiu gn probleem , Maar MULTIVISION en Kanal plus Polen 1 grot Probleem.<P>Als ik bevoorbeeld een search doe op Canal+ Polen , geeft de sat mij EDTV kanalen ???<P>Hoe kan dit ? De kaart is perfect geprogd werkt uitstekend op een andere d-box. Alle settings zijn identiek , kan dit liggen aan een slechte positie van de sat ? Zoja , hoe komt het dat Telepiu en bijvoorbeeld Rai wel te krijgen zijn ? Eerst dacht ik dat het aan de 12V switch lag , maar blijkt ok te zijn staat voor de D-box altijd op 12v......<P>Kan iemand mij please helpen ? Bey the way ik werk met de goede getrouwe AMON 2

Geplaatst:

Dit is reeds de tweede keer dat ik deze vraag stel.....<P>Kan niemand mij helpen of wilt niemand me helpen , Je kunt mij gewoon op een spoor zetten

Geplaatst:

Velen zouden je willen helpen maar je schrijft over een probleem maar niet over wat voor hardware je gebruikt en is dit met DVB2000? etc etc

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Geplaatst:

Oops ;<P>Een Nokia 9500 met dvb2000 beta 6. het werkt perfect op mijn setje , en niet op dat andere !!!!!<P>Kan er nu iemand helpen ? Het is niet de 12v die voor probs zorgt ......

Geplaatst:

ook nog een gepatchte CAm , met AMON soft ik dact de 2,1 versie

Geplaatst:

@ Hallo Mickey,gebruikt is de settings van<BR>alfredo1.dvb,voor de 3in1 bij mij werkt het<BR>perfekt in conbinatie met(DVB2000 beta5)en de settings van alfredo1, astra en hotbird laugh.gif" border="0<P>Groetjes<P><BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0<p>[ 27-10-2001: Message edited by: satbandit junior ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.