Ga naar inhoud


[Nokia 9200] help dvb2000 gaat niet de 9200


Hagkobe

Aanbevolen berichten

Hoi, het lukt mij niet om voor de eerste keer dvb2000 in mijn nokia9200s te laden<BR>Loader is B200uns en FTA1.0<BR>Bij de 4de stap van nsd nokia serial downloader blijft het systeem hangen<BR>met de melding 'loading...' tijdens het initialiseren.<BR>Heb al verschillende software versie's getest maar er wil geen dvb200 in het toestel<BR>Wie kan mij helpen?<BR>thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien moet de loader eerst upgegrade worden naar versie B210uns. Dit moet met een BDM Interface gebeuren. Je hebt FTA versie 1.0 erin. Dit was de eerste Nokia officiele Firmware, versie FTA 2.4 was de laatste dacht ik. Als je geen nieuwe loader erop kunt zetten kan je alvast deze FTA versie erop zetten. En dan iemand zoeken die wel een BDM heeft en de loader erop wil zetten. (En gelijk even de DVB 2000 erbij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dit gaat volgens mij niet helemaal goed.<BR>Heb het ooit ook zelf geprobeerd zonder BDM, en het resultaat bij mij was een overspannen nokia. Mijn eigen ervaring is dat het echt alleen maar goed gaat met een BDM interface, als iemand anders dat anders doet gaarne bericht. De 9200 kan dit best aan en met de nieuwere versie's van DVB wordt het nog best een spannende doos. En BDM interfaces zijn zeer goedkoop zelf te maken, of voor weinig te koop, kijk vooral eens op de duitse pagina, of zend PM, en ik wil je best wel helpen met BDM.<P><BR>stay satted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...