Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Hoi,<P><BR>Na ruime 3maanden dat ik versie ma1.3 erin heb zitten, heb ik het volgende probleem, als ik de nokia uitzet en weer inschakel dan staat mijn volume dicht ? <BR>Nog iemand die dit probleem heeft? en is er wat aan te doen ? vind het zelf een raadsel zo van de 1ne op de andere dag, banaal.... <P><BR>Bruce
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Hi,<P>Ik heb ook een MM 9800s, met dezelfde versie, maar heb dat probleem gelukkig niet. Misschien de Microsoft-aanpak: reinstall ?<P>Hoe heb je em aangesloten ? via Scart of losse audio/spdif ?
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Aangesloten via Scart, heeft er ook weinig mee te doen met dit probleem, hopen dat er nog meer oplossingen zijn ??<BR>Wie o wie of zijn wij de enigsten die de NOKIA-9800s gebruiken ? neeeee....toch????? <BR>Was het maar Microsoft dan had ik problemen minder <BR> <P><BR>Bruce
twel12 Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Ik heb dit ook gehad.<BR>Heb toen een reset van de 9800 gedaan.<BR>(Wel eerst de settings saven).<BR>Daarna was het probleem verholpen.<P><A HREF="http://board.satshop.com/board/Forum2/HTML/000197.html" TARGET=_blank>reset nokia 9800</A><P><BR>Groeten<BR>Twel12
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Hmmm....ziet er naar uit, dat ik het maar eens ga uitvoeren, een reset, kunnen we weer een halve dag bezig zijn om mijn setting erin te krijgen is me ooit 1 keer gelukt, naar veel prutsen van het vage editor proggie ;-)) maar goed, het is niet anders! <BR>Bedankt,s voor de info twel12<BR>(Eerst maar eens gaan studeren, om het banale taaltje te lezen i.v.m die site )<P>Bruce
Aanbevolen berichten