Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia9800 ?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<P><BR>Na ruime 3maanden dat ik versie ma1.3 erin heb zitten, heb ik het volgende probleem, als ik de nokia uitzet en weer inschakel dan staat mijn volume dicht ? <BR>Nog iemand die dit probleem heeft? en is er wat aan te doen ? vind het zelf een raadsel zo van de 1ne op de andere dag, banaal.... confused.gif" border="0 <P><BR>Bruce cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<P>Ik heb ook een MM 9800s, met dezelfde versie, maar heb dat probleem gelukkig niet. Misschien de Microsoft-aanpak: reinstall ?<P>Hoe heb je em aangesloten ? via Scart of losse audio/spdif ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangesloten via Scart, heeft er ook weinig mee te doen met dit probleem, hopen dat er nog meer oplossingen zijn ??<BR>Wie o wie of zijn wij de enigsten die de NOKIA-9800s gebruiken ? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 neeeee....toch????? laugh.gif" border="0<BR>Was het maar Microsoft dan had ik problemen minder laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR> <P><BR>Bruce cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm....ziet er naar uit, dat ik het maar eens ga uitvoeren, een reset, kunnen we weer een halve dag bezig zijn om mijn setting erin te krijgen is me ooit 1 keer gelukt, naar veel prutsen van het vage editor proggie ;-)) maar goed, het is niet anders! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>Bedankt,s voor de info twel12<BR>(Eerst maar eens gaan studeren, om het banale taaltje te lezen i.v.m die site laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 )<P>Bruce cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...