Ga naar inhoud


[Nokia] Amon 4.0 COR


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb m'n OPT vervangen voor 1 met amon 4.0 COR. Het beeld blijft echter bevriezen. Ik gebruik dvb2000ß5 DR2, Rehtec settings van begin okt. en de 3in1 van de kwaker.<BR>Iemand een ideetje?<P> hjkoorn@cybercomm.nl <P>URL's waar ik goede settings, firmware e.d ken scoren graag via PM

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Koornstra<BR>Ik had Amon4.0 deze heeft het bij mij ook maar 3 weken gedaan! Nu draai ik echter al 2 weken (nog steeds perfect) op een vernieuwde versie van Amon4.0. Weet echter niet wat men exact voor software erin heeft gezet, aangezien ik hem geprogd besteld heb! Indien mijn programmer echter klaar is zal ik deze eens uitlezen, ben toch wel benieuwd wat men er in heeft geduwd en wat er exact in veranderd is?<BR>Waar haal je die "COR"-file eigenlijk vandaan, satbandit heeft het ook over de COR versie, misschien kun je hem eens vragen? Betreft het hier de originele versie, waarin 2 bytes zijn aangepast??<BR>Verder wordt het bevriezen mijns inziens niet veroorzaakt door verkeerde firmware c.q. settings!<P>PS:Amon2.1 en 2.2 draaien ook nog steeds perfect, verrekte handig zo'n PLCC-voetje!<P>Suc6,<BR>Lucky Star<p>[ 20-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi de correctie die er is aangebracht <BR>is enkel een timerprobleem welke nu weggewerkt is door 1 bit te verzetten<BR>heel handig nu met herprogrammeerbare eproms<BR>welke je kan aanpassen naar believen.<BR>heb de uitleg in een andere topic al eens gedaan<P>Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hallo HJ Koornestra,heeft u probleem met de<BR>Amon v4.0_cor? bevriezing van het beeld op Taquilla en kiosque?Cor=timer removed,het is een originele versie van Amon shocked.gif" border="0 <BR>Geen paniek stuur hem dan terug !!!ik zal<BR>al een ander opsturen naar je adres laugh.gif" border="0<P>Groetjes lode<P><BR> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

HJ Koornstra <P>misschien een domme vraag maar heb je der wel de goede ingestoken ?? want het lijkt <BR>mij bijna onmogenlijk dat SATBANDIT je een verkeerde heeft gestuurd. Ik verwijder <BR>slecht werkende files direct om vergissingen <BR>tegen te gaan en zoals ik LODE ken doet die dat ook dus misschien toch even checken<P>Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehehe ... ik heb de goede OPT erin gehad, er staat zelfs op Amon 4.0_COR (op de onderkant). Ik heb hem reeds teruggestuurd en lode heeft mij er weer 1 op gestuurd. Ik ben benieuwd. Keys e.d zijn ook goed, want op m'n hummie doet alles het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HJ Koornstra <BR>kon toch zijn niet waar smile.gif" border="0 <BR>trouwens met de kaart voor de Nokia kan je niet in een Hummie steken en beeld hebben daar de coco anders is, heb de test hier juist gedaan en dan bevriesd mijn humax .... ..<P>Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Makagu1<BR>Wat vertel je me nu, mijn Funcard duw ik in de Nokia alsook in mijn Humax en op beide krijg ik volop beeld! Dus test nog maar eens opnieuw! Met de Silvercard kan dit ook alleen dan werkt de Humax niet echt lekker, aangezien deze dan op de PIC-file van de Nokia moet draaien, andersom kan niet de Nokia draait niet op de PIC-file van de Humax.<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Lucky Star,<P>gebruik je dan de coco van de Dbox of van de humax. Als ik de fun van de humax in mijn MM9200 stop, dan mooi geen beeld. Sterker nog, ik kon mooi mijn fun opnieuw programmeren, omdat de K en Taq's ineens geen licht meer gaven. Dus mijn ervaring is dat de fun van de humax (Flash 2.4) niet werkt in de MM9200 (met allsas4.0 cor), zonder aanpassing van de coco.<P>groeten ftjl

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ftjl<BR>Je hebt gelijk ik draai gewoon op de Humax COCO in mijn Nokia, loopt perfect! Ik heb al eens op de Nokia COCO gedraaid, maar ik zie er het nut niet van in? Merk jij enig verschil dan met je Nokia COCO?<P>Zo ja, wat loopt er beter dan?<P>mvg,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lucske<BR>Je zou inderdaad wel eens gelijk kunnen hebben dat er geen verschil meer te zien is. Ik heb onlangs namelijk een bug in de firmware van mijn Humax gehad, toen liepen bij mij de Nederlandse zenders zelfs niet meer met de Silvercard! Vandaar mijn uitspraak dat ie niet lekker liep, sorry!<P>Alle problemen zijn nu echter opgelost, handig toch als je de silvercard en de funcard zodanig kunt proggen dat ze op beide tuners goed werken!<P>Zo nu weer effe terug naar de TOPIC!!<P>C Ya,<BR>Lucky Star<p>[ 27-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

yeah, back to topic smile.gif" border="0 ik heb de vervangende OPT van satbandit erin gegooid en het loopt nu als een speer. Muchos gracias Lode!<p>topic ken geclosed worden, of niet natuurlijk als het theekransje nog even door wil gaan smile.gif" border="0 hehehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...