Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Ik heb een vraag wat betreft nokia 9200 hy start op eens niet meer .Ik dacht van komt geen spanning op zekering maar naar lang zoeken vond ik die maar dat was het ook niet staat op vele punten spanning dus heb ik de kast maar weer dicht gedraaid weet iemand een persoon die nokia repareerd mag ook bedryf zyn want ik wil hem graag weer klaar hebben .Maar goed ik lees het wel aan deze .Of heeft iemand een hier een schema .Zo dat we zelf een poging kunnen wagen. GOLFBRAVO@hetnet.nl
Dr. Humax Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Geert, had 2 jaar geleden ook zo`n probleem met de Nokia 9500 van een kennis. Had hem naar de Firma Bakker in Urk gestuurd (na eerst gebeld te hebben) en binnen een week weer met de post thuis. Weet niet of ze dat nu nog doen maar proberen kan altijd. Een schema van de Nokia 9500 heb ik wel voor je, niet van 9200. Hoor het wel of je hem wil hebben.
trust Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 ik meen te weten dat 9200 en 9500 identiek zijn . alleen werd de 9200 als FTA geleverd , dus zonder cam .<BR>geert : blijft je display helemaal donker ?<P>gr trust Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Hoi,<P>De Nokia 9500 en 9200 zijn niet geheel identiek.<BR>De 9500 heeft wat meer geheugen aan boord.<BR>de orginele duitse premiere software zal b.v. nooit op een 9200 kunnen werken.<P>DVB2000 van overflow werkt wel prima op beide ontvangers ;-)<P>Groetjes,<BR> Erik.
Gast Geplaatst: 21 oktober 2001 Geplaatst: 21 oktober 2001 TjA nokia doet helemaal niks meer geen indicatie niets ja en zonder schema is het zoeken naar een naald in een hooi berg dus ik heb wel belang by het schema en als het al helemaal niet wil dan moet ik ook maar eens kontact met bakker op nemen ik zoek zelf eerst nog eens verder hier zo ik heb zelf het gevoel dat er iets los is myn nokia trouwens nog 1 ding wat nog doet is als ik spanning op gooi dan kun op tv wel vernemen dat hy in schakeld maar geen beeld .
Gast Geplaatst: 21 oktober 2001 Geplaatst: 21 oktober 2001 Ik denk dat je hier een fout hebt in je soft. Heb je al opnieuw de bootloader en soft erin geschreven ??
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Stuur my het schema maar even toe op email adres GOLFBRAVO@hetnet.nl of geertbs@hetnet.nl trouwens volgens my stond die er ook al op en dat aan de software licht was ook nog mogelyk maar met bdm en dat programma die er by komt er te staan geen spanning aan wezig dus wordt beetje lastig dan maar bedankt voor de goede tippen ik hoop dat ik er uit kom de groeten van geert
Unetwork Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 TIP:<BR>Maak hem nog eens open en kijk na de zekering of er spanning staat op de stabilisator transistor en naar de eerste diode toe.<BR>Ik heb het een maal gehad met bliksem dat de diode ->(een paar kwartjes) eruit lag. die heb ik vervangen, zeer eenvoudig, en hop ik had weer een normaal werkende 9500! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Dr. Humax Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Had hem gisteren al naar je gestuurd Geert.<BR>zo 21-10-2001 20:51 naar GOLFBRAVO@hetnet.nl. Je post niet nagekeken?
Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 Bedankt voor het schema klopt ik had myn email niet na gekeken maar het is goed gekomen want ook jan stuurde me hem twee maal toe okee vriendelyk dank ik kan nu aan de slag hier zo in de hoop dat het lukt .Trouwens met die zekering zit het wel goed de spanning is namelyk wel op de trafo en ook aan de kant wel .Bedankt allemaal geert
Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 in winschoten zit een sat reparatie boer staat bij duwgatie op de site als link.<P>mvg<BR>wesley
Hagkobe Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 @dr.humax<P>hoi, kun mij dat schema van de nokia ook effen mailen aub<P>dank u
Aanbevolen berichten