Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 hallo Ik heb nu div. geprobeerd maar niets lukt meer. Zogouw ik een 1.20 wil proggen gaat hij initialiseren of terug in dreamload, proggen met een MM proger gelijk naar 1.20 of vanaf versie 1.09 naar 1.20 Ook al geprobeerd met de CAS2 vanaf 10000 te proggen. Ik zie ook verschillende groote flash files op internet 28kb, 64 kb, 128kb ??? Hoeveel kb is nu een org. flash? Zijn er misschien verschilende xilink files in omloop. Ik kom er niet meer uit. Dit lees ik uit met een cas2: CAM Connected Xilinx XC9536XL CPLD Version 4 detected Searching for flash... Manufacturer ID: 0x98 Device ID: 0x0043 Flash: TOSHIBA TC58FVB160AFT Wie wil mij een juiste flash, xilink en penta 1.20 mailen. gr.
labyrint Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Hallo Mr.bigsat De flash lijkt mij goed de mijne is het zelfde alleen staat er bij mij version 3 Ik neem aan gezien je vanaf 10000 progt het een mbf file is zo doe ik het met cas 2 connect erase all load dreamboot.bin en write verify start op 10000 load de penta mbf en write Als ik de dreamboot niet mee prog blijft hij initaliseren Hoop dat je er wat aan hebt.
Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Hai, De juiste penta kan je op mijn site vinden. Werkt hier heel goed en reeds bij 3 anderen geinstalleerd. Wel via magic programmer en niet met de cas 2. Penta Groeten
Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Mr Bigsat, In de bijlage vindt je een goed werkende xilinx.cas voor de magic modules, die ik al meerdere keren gebruikt heb met de cas2. succes Peter.
Gast Geplaatst: 19 augustus 2004 Geplaatst: 19 augustus 2004 Is en vaak voorkomend euvel van de programmers! Met de magic prog moet het lukken!! Dus eerst met cas in dreamload zetten dan met magic progger de penta opzetten. Bij mij werkte het! Gr, Rataplan.
Gast Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik heb hem omgeprogd naar MR en werkt goed. heb hem nu te koop aangeboden op het forem voor een prikkie. Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik niet de juiste dreamload heb gebruikt. Of ruilen tegen freex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen