Ga naar inhoud


[Nokia] ORF 1


Gast

Aanbevolen berichten

Met de dvb 2000 beta 5 met patch en de cam met de 2.2 alsas ds9 files op een silvercard werkt alles perfect behalve orf1 met een gewoone allcam en een gold werkt hij wel heeft iemand de zelfde ervaring????<BR>Gaarne een suggestie!!!!<P><BR> smile.gif" border="0 <B>Live goes on but this world keeps on turning</B>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha die Kim, ik had hetzelfde probleem met mijn Humax5400 en de irseto files. Alle ORF´s deden het behalve ORF1. Ik heb toen radeloos als ik was, mijn ontvanger op de ORF transponder een nieuwe scan laten doen en de oude file laten overschrijven. En voila, ORF1 deed het weer. Het lag dus aan de ontvanger. Ik vermoed dat de ORF iets aan de PID´s of zo veranderd heeft, waardoor de ontvanger met de irseto files niet meer werkt. Bij jouw Nokia ontvanger is misschien hetzelfde aan de hand?<P>Fred<p>[ 21-10-2001: Message edited by: svetik ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Fred<P>Maar ook dat wil niet werken orginele cam dan doet orf het wel na de scan .<BR>Snap er nu niets meer van lijkt wel of hij op orf1 blijft hangen voor de rest werkt alles ga maar een andere dvb proberen misschien zit daar de fout<P>KIM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ik heb een nokia met amon 2.1 en de dvb 2000beta6 op walbanger werken...<BR>probeer dat eens want bij loopt de zaak wel..<BR>weet je in ieder geval dat het niet aan de decoder ligt..

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KIM<BR>Ik heb het zojuist effe voor jou getest, ORF1 doet het niet op AMON2.2, wel op AMON4.0! En zoals Matchless aangeeft ook op AMON2.1. Dus het ligt niet aan de DVB software c.q. settingslijst! <P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

ORF1 en ORF 2 werken hier al een hele tijd op de Nokia 9500 en Amon 2.2 met DVB6 en ecm patch.<P>Video 00A0<BR>Audio 00A1<BR>PCR 00A0<BR>SID 32C9<BR>PMT 03E9<BR>AutoPMT en AutoPID = ON<P>Freq. 12692<BR>Pol. H<BR>Symb 22000<BR>FEC 5/6<P>Indien hij nu niet werkt dan kaart nakijken op juiste key.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Snott<BR>Ik heb zojuist effe een eprom met Amon2.1 geprogd en met deze heb ik ook beeld, heb nu dus beeld met Amon2.1, 2.2 en 4.0. Met de fun3in1 van 22-10, alsook met de Ds9(MaRRaD-nokia). Vreemd genoeg had ik met Amon2.2 vanmorgen op ORF-1 geen beeld?? Heb niets gewijzigd en hij doet het nu wel??<P>Gebruik dezelfde instellingen als NvBgm, heb enkel AutoPMT en PID op off staan. Wanneer ik deze op ON zet doet hij het echter ook.<P>Suc6,<BR>Lucky Star<p>[ 23-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...