Ga naar inhoud


[Nokia] wat een zooi die nokia


Hagkobe

Aanbevolen berichten

B2.00uns flikkert constant:<BR>Mijn eerste ervaringen met de 9200 lopen echt de spuigaten uit, voor WILD van te worden.<BR>Heb dus problemen met om software dvb erop te zetten onder win2000nt, staat ook enkel postings terug.<BR>daar heb ik ook nog geen oplossing voor, dus heb ik oude 486 van zolder gehaald waar win98 op zit. Deze kan al verbinding maken met de 9200, halverwege stop het downloaden en geeft 'error: onbekende fout'.(met nse)<BR>En nu flikkert er alleen B2.00uns in het scherm en voor de rest kan ik niets ermee doen. wat kan dit zijn? mad.gif" border="0mad.gif" border="0 Ik lees zoveel positieve dingen over de nokia, wat heb ik toch voor een pech.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Via de BDM moet het toch wel werken.<BR>Als je via een serieele poort probeert je mm te flashen kan het foutgaan doordat de boutrate niet goed staat.<BR>Met een BDM kan er weinig mis. De processor wordt min of meer bestuurd door de pc, en je zou dan fluitend een nieuwe bootloader, of nieuwe software in de box moeten kunnen zetten.<BR>Alleen als de mm stuk is zou het fout kunnen gaan. bv. als er een flash chip defect is.<BR>Als je er echt niet uitkomt geef even een gil. als je niet te ver wegwoont kan ik het hier wel eens voor je proberen.<BR>succes<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JORDI,<BR>WAT JIJ VOORHEBT KAN ENKEL MET EEN BDM INTERFACE HOPENLIJK VERHOLPEN WORDEN<BR>INDIEN JE GEHEUGEN CHIP NIET BESCHADIGD IS<BR>DEZE BESTAAN WEL MAAR ZIJN NERGENS TE VINDEN<BR>BEN AL 2 MAAND BEZIG DEZE TE BESTELLEN VIA TOCHIBA INVOERDERS ZELF EN ALLE WEKEN BELOVEN ZE DEZE TE LEVEREN DUS ALS JE PECH HEBT KAN HET LANG DUREN<P>GREETZ EN HOPENLIJK NIET TEVEEL PECH

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hallo Jordi,boetloader wissen ! met bdm 1.6 <BR>eprom-0 laden een progr ,dan eprom-1 laden een prgr.Alleen met bdm interface !!!dan werkt het normaal 100 %<P>Groetjes lode<P> smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met Setedit van Nokia zelf <BR>Ik heb dit probleem ook al eens gehad als ik teveel zaken tegelijk doe met mijn computer.<BR>Het zou dus best kunnen dat die 486 te langzaam is om de gegevensstroom te kunnen verwerken.<P>Groeten en veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...