Ga naar inhoud


[Nokia 9200] Nokia Mediamaster 9200


Gast

Aanbevolen berichten

Gents,<P>Ik beschik over een Nokia Mediamaster 9200 met "Overflow" de'r op ... als echte leek een domme vraag ... over welke decodering beschikt dit toestel nu precies: "Seca", "******", ... ???<P>Iedereen is vol lof over een aangepaste Humax 5400z ... kan iemand enkele argumenten opwerpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Nokia 9200 heeft een cam module van *rd*t* (sorry voor dat codewoord) maar je kan deze cam ombouwen zodat je andere coderingsnormen kunt krijgen. in verband met de Humax. Er is met dit toestel al heel wat meer mogelijk en deze schakelt ook sneller tussen de zenders dan een Nokia 9200.Maar dit kun je beter opzoeken in het Humax forum.<P>Groeten<P>Johnny

Link naar reactie
Delen op andere sites

@QwiQ<BR>Ik weet niet hoe de Nokia9200 in elkaar steekt, maar bij de 9500 kun je de CAM er aan de voorkant uittrekken (met de spanning eraf!). Waarna je bovenop de CAM kunt lezen wat voor type het is! Indien hier I*rdeto op staat en je wil meer, dan moet je hem gewoon effe ombouwen of indien je niet zoveel zelfvertrouwen hebt laten ombouwen.<P>@Chrono<BR>Ik kan deze mening toch niet helemaal met je delen!<BR>Indien je DVB2000 beta draait, dan is de Nokia meestal trager als de Humax. Maar indien je gewoon met de oude bekende DVB2000 versie 1.82.1 draait dan is de Nokia toch een stuk sneller. <P>Wat versta jij eigenlijk onder meer mogelijkheden:<P>Zenders?<BR>Ik ontvang op de Nokia nagenoeg net zoveel zenders als op de Humax. Wel handig is het op alfabet zoeken!<P>Iets anders?<BR>Indien de Nokia 9200 een SCSI aansluiting heeft, dan kan de Nokia toch wel degelijk VEEL meer als een Humax.<P>Het zijn echter beide de ultieme hobby Tuners!<P>C Ya,<BR>Lucky Star<p>[ 24-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben het helemaal eens dat nogsteeds de Nokia 9200 9500 gewoon te gekke recievers zijn. En met mijn Sandra DVB2000 Patch gaat de Nokia nog veel sneller als de Humax5400 die ik ook hier heb staan!<BR>Nog een paar feiten:<BR>Nokia heeft een SCSI aansluiting Dat is HEEL fijn!!<BR>Ook heeft de mediamaster toch een veel en veel betere afstandsbediening die ik in mijn (grote) huiskamer prima kan gebruiken smile.gif" border="0<BR>OK de Humax valt wel te vergelijken maar zoals onze vriend Ulmi al zij op zijn website, is er tijd nu om een nieuwe reciever te kopen? NEE nieuwe software!<BR><B>tijd</B><p>[ 24-10-2001: Message edited by: Unetwork ]

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf(s) een Humax-5400 maar gebruik altijd de Nokia-9200, waarom;<BR>-Sneller zappen/schakelen tussen de 3-syst-<BR>-Beter audio en org- Dolby/AC-3<BR>-HD via SCSI (niet te versmaden)<BR>-Volume ook regelbaar via optische output<BR>-zendernamen in display<BR>-Meer info op/in zenderbalk<BR>-Geen problemen met audio-synchroniteit<P>Zomaar een paar zaken waarom ik de Nokia prefereer boven Humax

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Unetwork<BR>Ik vraag me nu toch wel af wat die Sandra-patch nou eigenlijk is. Doet deze hetzelfde als het proggie ECM-Patch, die je over je DVB2000.bin file heen kunt halen? Of biedt deze weer andere mogelijkheden?<P>Het topic dwaalt nu wel een beetje af, maar dit wil ik toch wel eens een keertje weten. Kan ik ergens info vinden over de werking van die sandra versie?<BR>Ik patch mijn originele DVB2000 software namelijk zelf!<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...