Ga naar inhoud


[Nokia] DS9-Marrad files voor Nokia


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag de Silvercard geprogt met de<BR>files van MARRAD-DS9 (Nokia-versie met ECM<P>Nadat ik deze in Nokia 9500 gestopt had<BR>btw=Nokia 9500 ALLCAM 2.1 DVB2000 beta5 2.00<P>Dacht ik ha dit werkt goed / snel<P>Ik naar de Kiosque zenders en wat bleek<BR>deze doen het geen van allen ?????<P>Toen weer de FUN3in1 erin en hopla <BR>weer beeld.. op de KIOSQUEN<P>Wat doe ik nog fout.. ???<P>SETTINGSLIJSTEN bijv... ????<P>alvast bedankt voor de reacties<P><BR>Leon<BR> leon.k@wanadoo.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Leon.K<BR>Dat klopt je hebt volkomen gelijk, ik heb vandaag een nieuwere file gemaakt. Alles loopt weer als vanouds, zelfs beter. Weet niet wanneer MaRRaD deze gaat posten! Tja, November staat alweer voor de deur, wat vliegt de tijd voorbij!<P>Gewoon effe de nieuwste keys invoeren en dan werkt alles weer! Lekker snel!<P>C Ya,<BR>Lucky Star<p>[ 25-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reaktie Lucky Star<BR>Zo weet je teminste dat je zelf geen<BR>foutje gemaakt hebt.<P>Ik had ook nog even gekeken via<BR>PicBinEdit 1.36<BR>Of alles wel op 35 stond maar dat was dus<BR>zo..<P>Aangezien ik meer over deze materie wil<BR>leren heb jij toevallig niet iets liggen<BR>waardoor je makkelijk de truckjes door krijgt<BR>om zelf de keys, etc, etc te fabriceren.<BR>Zodat ik straks in staat ben ook anderen<BR>zoals jij dat ook doet te helpen.<P>Daar is dit forum toch voor bedoeld of niet dan....<P>Mail me maar als je dit zou willen doen...<BR> leon.k@wanadoo.nl <P>Bedankt voor je reaktie<BR>Leon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch bedankt voor je reply<BR>stel het zeer op prijs.<P>Ondertussen eens rondgeplozen op de<BR>site van Duwgatti en jouw replies eens<BR>onder de loep genomen.<BR>En heb al veel opgestoken.<P>Alleen nu nog zelf wat uitproberen.<BR>(is toch de beste leermethode)<P>nogmaals bedankt.<P>Leon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof het of niet ik ben zelf op digitaal gebied ook maar een beginneling, kijk maar eens naar mijn inschrijfnr. Maar aangezien ik niets beters te doen had ben ik mij enkele maanden geleden dus ook eens in deze materie gaan verdiepen. Nooit geweten dat ik er zoveel lol aan zou kunnen beleven!<P>Verder ik fabriceer geen keys, dat doen de providers voor ons, ha ha!<P>Het beste kun je eens beginnen "alles" door te lezen wat bijv. Duwgati op zijn site heeft staan! Alle programma's voor het editten en zo worden hier uitvoerig beschreven, alsook de exacte werking van PMK, Ident, Key, etc .... <BR>Vervolgens ga je op zoek naar keys op internet, of je probeert ze zelf te achterhalen via logging, hobbyen noemen ze dat!<P>Ik probeer zelf daarom ook vanalles, wat ook niet werkt!<P>Suc6,<BR>Lucky Star<p>[ 25-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...