Gast Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Kom ik thuis vanavond, geen rood stand-by lampje meer op mijn tv. Ik denk wie heeft er aan de aan-uit schakelaar gezeten, maar dat was het dus helaas niet. Zuchtend de tv open gemaakt, en met het enige controlemiddeltje dat ik in huis had (een gloeilamp met twee draadjes) geconstateerd dat er na de hoofdschakelaar en zekering nog wel spanning was. Aangezien ik hier thuis multimeter noch soldeerbout heb eindigt hier het onderzoek voor vandaag en ga ik er morgen wel mee sjouwen. Nou heeft het hier vanmiddag gigantisch geonweerd, maar alle andere apparatuur is nog heel, dus of dat het nou geweest kan zijn.... Heeft er iemand al tips waar ik morgen moet zoeken met dit model?
Steve Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 controleer de start weerstand,dit is een 39 kohm weerstand .het positie nr is R600
Gast Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 Nee, die is goed! Volgende tip misschien?
Steve Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 de strs6708 in de voeding kan ook defect zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen