Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Zap probleem met nokia 9500


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar weken een probleem met zappen op mijn nokia 9500!<P>Wanneer ik op een zender kom van het canal+ pakket dan verschijnt er een s je en blijft het kanaal zwart.<BR>Pas wanneer ik op het toetsje naar rechts druk komt er opeens weer beeld, maar dit moet ik haast bij ieder zender doen in het canal+ pakket!<BR>Met de duitse kanalen geen probleem!<P>Ik heb er al een andere setting lijst inzitten en mijn ontvanger gereset maar het probleem verschijnt steeds weer!<P>Soms is het even weg maar het komt steeds terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer het volgende eens.<P>Ga naar een zender die dit probleem heeft.<BR>toets menu--6 tuner--9 search,<BR>Kies nu 1 van deze zenders door middel van de OK toets....<P>Als er nu wel meteen beeld verschijnd, moet je al deze zenders vervangen door verder te gaan met,<P>....na de OK toets--3 replace chn/4insert chn of 5 insert all.<P>Later kun je de oude zenders, die geen beeld geven, weer verwijderen.<P>WaferJo. laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik effe vragen welke software versie je gebruikt, waarschijnlijk niet DVB2000 beta?<BR>Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, het zit hem denk ik toch werkelijk in de settingslijst. Alhoewel ik gemerkt heb dat het met DVB2000 beta niet optreed, enkel met de oudere versies?<P>Misschien kun je hiermee vooruit?<P>Suc6,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei het is vrijwel zeker een settingsprobleem, wat er precies niet klopt weet ik niet? Ik heb alleen gezegd dat als je DVB2000 beta erop hebt, dat dit probleem dan niet optreed?Dit is echter een belabberde oplossing aangezien die oude DVB versies juist zo "lekker" snel zijn.<BR>Je zou de zenders eens opnieuw binnen kunnen halen zoals Waferjo zojuist heeft uitgelegd. Of een goede settingslijst downloaden en de slechte zenders effe knippen en plakken met een editor!<BR>Als het hiermee ook niet op te lossen valt dan zou je ook eens 1.82.1 of zo kunnen installeren. Deze loopt mijns inziens iets lekkerder dan 1.84.7!<P>Suc6,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...