4-stimpy Geplaatst: 20 augustus 2004 Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik vraag me eigenlijk af wat het verschil is tussen neutrino images, en enigma images. Wat is er bv beter bij neutrino, en wat is minder. Ik heb wel al gelezen dat de motor minder goed werkt, is dat in de laatste nog zo. Dreambox 800 HD PLI Dreambox 7000s (PLI) 80cm triax Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1
Gast bert@ne Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 Dat vraag ik me ook af,, Ik heb wel al vaker een neutrino image op mijn box gehad maar was wel erg wennen, omdat je er niet veel info over vind. Enkele functie's vindt ik mooier in de neutrino dan in een enigma image ,, maar dat is smaakverschil.. De problemen met de rotor hebben mij iedere keer weer laten kiezen voor een enigma versie omdat het me veel te omslachtig is om de rotor settings er met de hand in te stoppen. Kon ik zelf programmeren dan maakte ik een mix van neutrino en enigma !!! ( als dat kan). bert,,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen