Ga naar inhoud


[Nokia 9200] B2.00UnS flikkert in de NOKIA 9200


Gast

Aanbevolen berichten

Ik moest de mediamaster van mijn schoonbroer updaten met nieuwe settings omdat hij een motor gekocht had. Zelf heb ik een HUMAX 5400 en heb er nooit problemen mee gfehad. Na de nodige software te hebben gezocht op het internet heb ik DVBEdit gekozen. Ik kreeg langs de Serial Downloader al geen kontakt met de mediamaster. Met DvBEdit trouwens ook niet.Ik gebruikte wel degelijk een nulmodemkabel(Zelfde als mijn humax). Na veel experimenteren met mijn hardware had ik eindelijk de Nokia mediamaster gevonden met de SCSI aansluiting. Snel de settings erin dacht ik. Doch het ging ergens mis met de melding 'Not succesvol' of iets dergelijks. Sindsdien flikkert er 'B2.00UnS' in de ledjes van de mediamaster. Wat moet ik nu doen ?? De drie knopjes inhouden terwijl ik de spanning opzet helpt ook niet. Ik krijg steeds 'B2.00UnS' in het ledscherm van de Nokia9200. Krijg zelfs geen serial en geen SCSI verbinding meer met het toestel en de PC. Dank vorr al jullie hulp bij voorbaat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Probeer hem nog een keer te resetten!<BR>Ik heb het ook gehad en na npg een keer gereset te hebben deed ie het weer!<BR>Maar hier geldt wel: VOOR EIGEN RISICO!!!<P>Ik weet niet zeker of het zou helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

de software is beschadigd,probeer eens de overflow software opnieuw te laden..<BR>lukt dit niet dan moet je dit doen met een BDM interface...

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met de Nokia helemaal niet bekend. Waar kan ik zo een interface bekomen in Belgisch Limburg, rond Genk. De nodige uitleg om te proggen zal ik wel vinden op deze board. Dank U wel voor de informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel eens voorgehad dat tijens de update een error kwam en de boel erbij vasliep.<BR>Toen ik de Nokia startte, flikkerde ook de bootloaderversie in het display.<BR>De error kwam omdat ik teveel programma's had lopen in de achtergrond, <BR>waardoor de download naar de MM9500 gestoord werd.<BR>Een redelijk kale restart van de PC en opnieuw DVB2000 met Seriserv.exe <BR>(van Nokia) gedownload en alles was weer in orde.<BR>Succes...<BR>Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan helemaal niet in de nokia komen, niet met de serial download of met SCSI. Steeds antwoord 'Waiting for respond'....<BR>Hoe kan ik nu nog software naar de Nokia sturen????<P>johnny.berben@belgacom.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...