Ga naar inhoud


vreemde zenderlijst


Gast

Aanbevolen berichten

Vorige week was ik in Duitsland en heb toen mijn receiver een nieuwe scan laten doen. Tot mijn verbazing kreeg ik een totaal ander zenderpark aangeboden en Ned 1,2 en 3 stonden er nieteens in!! Hoe kan dat?

 

Gr

Saab

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die Hongaarse zenders zijn inderdaad even FTA geweest. Ze zitten al een tijd op Astra in het UPC direct pakket voor Hongarije, Tsjechie, en Slowakije. Normaalgesproken zijn ze niet zichtbaar omdat ze zijn gecrypt in Cryptoworks.

 

Wat ze allemaal aan het rommelen zijn geweest met die zenders weet ik niet, maar wel dat sommige zenders ineens FTA waren, andere gaven FTA alleen een testbeeld, en weer andere hadden een tekst op het beeldscherm waar ik geen ham of kaas van kon maken. Helaas is ondertussen het hele pakket weer dicht.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien was mijn signaal in Duitsl. te zwak voor Nl 1,2 en 3?????

Als ik het goed begrijp dan zijn de zg. gecrypte zenders niet te ontvangen? Tenminste niet zonder een daarvoor geschikte kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Saab,

 

Dat scannen van transponders geeft bij mij ook genoeg vragen.

Moet je voor het scannen van een bep. satelliet niet afgestemd zijn op de zog. Home Transponder ?

Hoe kom je aan de gegevens van deze hometransponder?

 

Dan heb je ook nog de optie om de N(etwork) I(nformation) T(able) wel of niet in te schakelen.

Als deze aan staat dan zou je toch onafhankelijk van de plaats waar je zit alle zenders moeten krijgen die in deze tabel vermeld zijn.

M.a.w.: De sterkte of zwakte van zenders zou er dan niet toe mogen doen.

 

Misschien kan iemand hierover concrete informatie geven?

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...