Ga naar inhoud


[Nokia] vraag ds9 files


Gast

Aanbevolen berichten

hey luitjes,ik vroeg me eigen af waarom ik bepaalde pakketten nooit open heb zien gaan.<BR>tps en srg swiss en multivission[hotbird]<BR>ik heb die op die key sites gekeken maar de key kloppen steeds.<BR>ik heb amon 2.1.<BR>op autosave stand niks in ieder geval.<BR> confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Reporter,<P>Ik heb voor jou probleem effe mijn Tuner voorzien van Amon2.1, er gaat inderdaad niet zoveel open. Maar ja, dat wist ik al. Het scheelt echter niet zoveel! De providers die jij aangeeft gaan echter wel allemaal open!<P>Enkel deze doen het niet:<BR>Stream en Nova (maar ja, deze zit voortaan op I*rdeto2)<P>Mocht je er niet uit komen dan stuur maar een PMmetje!<P>C Ya,<BR>Lucky Star

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stand in het CAM menu??<BR>Ik hoef mijn CAM nooit in te stellen??<BR>Wat bedoel je precies, welk menu??<BR>Dit is nieuw voor mij??<P>Ik krijg nu inderdaad met 2.1 op Stream ook beeld, ik draai standaard op 4.0 en hiermee gaat echt een wereld open!<P>Oh ja, wat die files betreft gewoon effe in de DS9(MaRRaD) file kijken, daar zitten de Nokia files sinds kort ook bij!<P>The world is still full of surprises!<P>C Ya,<BR>Lucky Star<p>[ 26-10-2001: Message edited by: Lucky Star ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...