Gast Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 Ik heb al een tijd last van 2 toolbars op mijn pc die ik graag wil verwijderen. Helaas lukt mij dit niet zelf, heb alwel diverse tips gehad, maar ben een beetje huiverig om in mijn register dingen te verwijderen. Wie heeft een site op het net waar deskundige mensen je van dienst kunnen zijn, middels een forum of iets dergelijks. ps het gaat om de toolbars SEARCH en FIND WHATEVER NOW.
Gast Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 start - uitvoeren - msconfig (intypen) - ok - kijk bij opstarten, misschien staan ze daar tussen - dan het vinkje daarvoor weghalen. opnieuw opstarten.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 en dan ff naar www.lavasoft.de surfen en Adware Personal Edition downloaden, waarmee je alle spyware van je pc verwijderd. Want die veroorzaken vaak die irritante popups/taskbars. En als je dan toch bezig bent, kijk dan ook ff bij Configuratiescherm > Software of daar geen vreemde programma's tussen staan.
alx Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 Kijk eens onder forum "Windows". Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen