Ga naar inhoud


[Nokia 9500] multichoice mediamaster9500


Gast

Aanbevolen berichten

Werkt de orginele kaart(multichoice acs 1.2) ook nog naar behoren(elke maand autoupdate op de normale kanalen Rtl4 etc.), indien men de orginele mediamaster 9500 patched naar allcam met dvb2000 software? Of kun je dan alleen nog gebruik maken van fun/pic/gw kaarten.<P>b.v.d.<P>Themenk wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeg , ik wil niet lullig doen, maar proberen was hier de beste optie geweest. Maar goed, als je in staat bent om de soft te veranderen, ik advieseer de BDM- methode, dan kun je gerust je oude kaartje gebruiken. Het is echter wel zo dat na de patch je Nokia meer kan als dat er op je org. kaatje staat, een kwestie van iets meer rondkijken op bv rehtec of dominance. De beta05 versie van DVB2000 ziet er echt tof uit en blijft hier goed werken.<P><BR>stay satted

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo themenk,de orginele kaart multichoice acs 1.2 werkt perfekt met een gepatch cam van<BR>de nokia 9200/9500,met AllSat4.0_cor of V4.1<BR>de C+NL,premier en de cinedoms werken perfekt<BR>Groetjes<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci Guys, Ik dacht het al, maar wilde het toch even zeker weten.<P>Oja @Philipsen. Ik wil ook niet lullig doen, maar ikzelf heb alleen maar ervaring met de strong en de humax dozen. Ik heb een kennis met een oude mediamaster die mij vroeg of ik hem wilde patchen. Ik weet alle procedures wel(veel gelezen en op yahoo board gekeken), maar wilde even zeker weten of de orginele kaart gewoon normaal bleef werken zodat ik niet elke maand voor hem de codes opnieuw erop hoef te zetten. <P>Maartoch bedankt voor de reacties.<P>Themenk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is ok voor die vragen zijn we voor!

Je moet goed begrijpen de Nokia na de nieuwe bootloader en DVB2000 word niet slechter maar gewoon beter, dus je kan gewoon veel meer doen!

Suc6 met die prima reciever! smile.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...