Ga naar inhoud


(geen) hulp bij schotelverbod: satellietplatform


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zie anders regelmatig posts die gaan over een persoonlijke voorkeur of mag je alleen een voorkeur plaatsen als het pro schotel is?

 

Voorbeeld:

 

ikbennico

Ongeregistreerd

 

 

Ik weet niet of je weet wat de status "Ongeregistreerd" betekent, maar dat wil zeggen dat het lid verwijderd is wegens overtreden van onze huisregels!!!

Dus blijf er niet over doorgaan wil je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt bij deze een openbare waarschwuing wegens openbaar commentaar op een beslissing door een moderator of admin.

"Ik ben nico is wegens wangedrag in een ander topic (dat helemaal niet over schotels ging) buiten geknikkerd.

Jouw opmerking slaat dus helemaal nergens op.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

mocht iemand denken dat bij een centrale schotel het wel ideaal is,

denk dan maar wat anders;

 

ikzelf heb een huisje in Spanje, op een resort met een grote

schotel ernaast.

je kan je wel voorstellen, nergens schotels op het resort te

zien, het signaal komt gewoon C-DVB uit de muur.

 

er zit dus een apparaat tussen, wat het lage S-DVB signaal

omvormt naar het sterkere C-DVB signaal.

 

op zich een mooie oplossing, ik heb 2 dreambox 600pvs,

1 op S (Nederland), 1 op C (Spanje) en via cardsharing,

kan ik hier het kaartje erin steken en gaat daar het beeld aan.

 

helaas betekent het wel weer, dat de versterker dus gaat

uitmaken wat jij ziet, wel of niet expres, zo'n versterker

kan gewoon maar een maximaal aantal zenders aan (in dit geval

300) en daarmee moet het hele resoort (belgen, duitsers, engelsen,

enz, enz) het mee doen...

 

je kan je voorstellen dat ik daar dus de 20 Nederlandse zenders

heb, 50 Engelse en 30 Duitse, wat Spaanse, Italie, Turkije en

wat regionale zenders,

en dat is het...

 

overigens woon ik ook in Zwijndrecht,

heb ik bij de Progress een aanvraag gedaan voor een kleine

schotel (foto erbij) en toestemmig gekregen,

waarna er 2 weken later ineens een 90cm met 4 koppen hing...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ook heb ik inmiddels een aanvraag gedaan bij de nieuwe woningbouw hier in zeeland smirk er stond in het huur regelement dat er geen schotels mag geplaats worden mits als er een kabelaansluiting aanwezig is,die is er wel.

kreeg van de week een brief terug er stond,voor het boren in de muur 4 gaatjes :D dit moest ik uitlaten voeren door een erkend installeur (ik zit al 25 jaar in het vak kan wel gaatjes boren hoor) :Dmaar goed moest hem op de achtergevel plaatsen van de woning of aan de muur van de schuur,moest precies een tekening maken hoe hoog en waar de kabel naar binnen loopt en laatst een kopie van de polis van de verzekering waar de schotel verzekerd is,bij mijn vorige woningbouw die nergens moeilijk over..

 

dus nu maar afwachten tot als het goedgekeurd word..

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Snap niet dat schotelzaken nog niet een zaak begonnen zijn omdat zij ook een belang hebben ( Economisch ) . En ook profiders die via sat uitzenden hebben er een economisch belang bij . Zij kunnen zich makkelijk beroepen op de EU wetgeving. Want eens chotelverbod zegt nadrukkelijk dat verkeer van goederen en diensten niet meer vrij is.

Zelfs al zeggen ze dat het op kabel is dan is het nog niet vrij omdat je als bedrijf gedwongen wordt om op d ekabel te gaan.

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...
Origineel bericht van: Anoniem
Hallo Goldwing, jammer dat je, je zo uitlaat over het satellietplatform via het forum, al begrijp ik je frustratie. Ik heb gisteren contact gehad met Ome Merde via email. Ik heb geen correspondentie van jouw zaak kunnen terugvinden en ik vind het jammer dat je niet even de moeite hebt genomen om telefonisch contact met ons op te nemen. Mijn motto is altijd als de boodschap niet naar je toe komt moet je deze gaan halen!

Zoals ik in een email aan de moderator heb aangegeven gebeurt er heel veel op de achtergrond ter voorbereiding. Hierover zullen we niet naar buiten toe treden omdat we geen slapende honden willen wakker maken. Ik kan je wel vertellen dat de bedoeling is om de juiste casus te vinden om bij het Europese hof een uitspraak te krijgen. De voorbereidingen vragen veel tijd en zorgvuldigheid, immers het gaat om de details en formulering. Zo'n traject kan wel 2 jaar duren.

Ik ben heel benieuwd naar de correspondentie, ik wil dit graag voorleggen aan onze advocaten ter review. Zou je het willen sturen naar:
Stichting Satellietplatform
Postbus 2532
3800 GB Amersfoort


Ik zal wat vaker dit forum bezoeken om bij te blijven wat er speelt. Nog even ter verduidelijking het Satellietplatform kan niet iedere gedupeerde helpen, de bedoeling is om de juiste zaak bij het Europese hof neer te leggen zodat we in een keer van het gezeur af zijn.
(29-04-2006 10:33)


Origineel bericht van: Goldwing
Beste platfom,

Ik HEB jullie geprobeerd te bellen, ik kreeg een telefoonantwoord bedrijf aan de lijn, die mijn bericht opgenomen hebben en zeiden dat ze het zouden doorsturen(tot 3x toe gebeld).
Vervolgens heb ik jullie geprobeerd te achter halen op de domein informatie, die informatie was verouderd en jullie zaten niet meer op de betreffende locatie gevestigd (was een bedrijfsverzamelgebouw)

dit is het laatste mailtje wat ik van jullie ontvangen heb op 13/2/06.

Zou je een kopie van het contract kunnen mailen of faxen? (en de algemene voorwaarden) + correspondentie.
ik kan deze dan voorleggen aan onze advocaat.

fax: 033-4558xxx

----------------
Een aantal dagen daarna heb ik jullie alle gegevens gefaxed, waarna ik nooit meer wat vernomen heb van jullie via e-mail of telefoon.
(29-04-2006 11:18)


Origineel bericht van: sattaz
Citaat:
Ik zal wat vaker dit forum bezoeken om bij te blijven wat er speelt. Nog even ter verduidelijking het Satellietplatform kan niet iedere gedupeerde helpen, de bedoeling is om de juiste zaak bij het Europese hof neer te leggen zodat we in een keer van het gezeur af zijn.


Citaat:
Daarnaast is het Satellietplatform op zoek naar een zuivere casus om tot en met het Europese hof te procederen. Dit moet een algemene casus zijn zodat er in één klap jurisprudentie is voor alle ingezetenen.


@(satelliet-)platform,

We hebben al een hele tijd niets meer van jullie aanwezigheid op dit forum gemerkt.

Tot nu toe is er volgens mij niets anders door jullie gezegd
over mogelijk geschikte zaken om te procederen tot aan het Europese Hof
dan dat deze zuiver en algemeen moeten zijn.
We hebben tot nu toe alleen gehoord dat (een) bepaalde za(a)k(en)
daarvoor niet geschikt is/zijn.
Van belang is niet zozeer dat wat niet kan maar veel meer dat wat wel kan.

Wat zijn de concrete kenmerken van een zaak die volgens het platform geschikt is?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz (13-07-2007 02:12)



Ik ben benieuwd of het Satellietplatform inmiddels een geschikte casus heeft gevonden.
In 2006 schreef het Satellietplatform dat het traject inzake
de voorbereidingen voor een geschikte casus wel 2 jaar zou kunnen duren.

Inmiddels zijn we 4 jaar verder dus zou dat traject toch inmiddels afgelegd moeten zijn.

Op de site van het Satellietplatform zie ik bij de index onder de kop "Schotelverbod"
een verwijzing naar "Verweerschriften" waarna je op een lege pagina terechtkomt...

Het Satellietplatform zou wat vaker de site van Sat4all gaan bezoeken
alsmede bezig zijn met voorbereidingen voor een geschikte casus.
Vanf het moment dat gezegd werd dat deze site wat vaker bezocht zou worden
is men juist helemaal niet meer komen opdagen en over een juiste casus hoor je ook niets.

Kortom, de conclusie kan toch niet anders zijn dan dat het Satellietplatform
inzake het onderwerp schotelverbod teleurstellend weinig waarmaakt van haar beloften.

Heel jammer frown


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat lijkt mij inderdaad een juiste conclusie.

 

Ik haal de link(s) weg uit het topic zodat er niet nog meer mensen mogelijk teleurgesteld raken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...