Ga naar inhoud


Afstandsbediening kanaalselectie 4 cijfers


dr_grebber
Ga naar oplossing Opgelost door rai,

Aanbevolen berichten

Als ik met de afstandsbediening probeer om een kanaal te selecteren dat uit 4 cijfers bestaat dan springt de dreambox onmiddelijk na het derde cijfer al over, en lukt het mij das niet om de correcte kanaal te selecteren.

Ik heb in het expert setup menu verschillende instellingen geprobeerd.

Via de webbrowser, of via het bouquet menu lukt het selecteren wel. Ik heb een schone installatie, en beslist niet teveel pluginns of add-ons gedownload.

Dreambox 7000S - Hydra Olympia op USB stick

DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor de moeite, wel heb ik meerdere postings gelezen over AB problemen die met enigma te maken hebben, ben bang dat dit er ook mee te maken heeft. Na het derde cijfer is t'ie al vertrokken, en dan wordt het vierde cijfer als de eerste digit van een nieuwe sessie beschouwd.

Ik kan toch moeilijk mijn PDA met wireless LAN -webbrowser als afstandsbediening in de huiskamer laten liggen? Voorlopig moet onze good-old humax het nog maar een poosje volhouden ;-)

DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...