Gast Geplaatst: 21 augustus 2004 Geplaatst: 21 augustus 2004 Na het installeren van de diseq 1,7 versie, t.b.v. dvbdream, en het afregelen.. heb ik een raar fenomeen. mijn rotor, tevens aangesloten op een droomdoos, draaid perfect astra op de 19,2 hotbird op de 13.0 enzo alleen bij goto options staat astra 28,2 ipv 19,2 bij de horbird staat 24,7 ipv 13.0 bij de thor op 1 graad staat 6,2 bij goto zijn deze getallen software matig te corrigeren ? op een een of andere manier krijg ik het zaakie niet op de goto 19,2. ps als ik nu naar goto 28,2 ga dan staat hij dus op de astra 19,2 als ik nu naar goto 24,7 ga st ik op de hotbird. zelfs de hispasat pakt hij (uit de sat lijst van disec 1.7) en loopt er netjes naar toe (alleen de bijbehorende waarde is anders...) is hier een oplossing voor ? de paal draaien is in dit geval geen optie, anders kom ik met mijn droomdoos niet goed uit. ps mijn ingevulde waardes, in diseq 1.7 zijn 4.4 en 52.0 (dit zijn dezelfde waardes als in mijn droomdoos)
RubbeR Geplaatst: 24 augustus 2004 Geplaatst: 24 augustus 2004 ik denk dat dit te maken heeft met instellingen die je aangegeven hebt in de configuratie. Ik ben zelf nog bezig met installeren en heb tijdelijk de motor met 0 op Thor staan. Als instellingen in configuration heb ik longitude 6.1 latitude 51.4 Als ik Thor selecteer uit de lijst zegt ie goto 7.6W Als ik Sirius selecteer uit de lijst zegt ie goto 1.2W ik wil de motor gaan afstellen , ik kan de motor via SS2diseqc op een waarde zetten en dan afstellen, ik vraag me alleen af welke sat nu t beste is om op af te stellen en welke stand ik de motor op moet zetten ? I am RubbeR, you are glue
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen