Ga naar inhoud


[Nokia] dsb9800 en amon 4.0/4.1


Gast

Aanbevolen berichten

Op diverse boards wordt gesproken over de mogeljkheid een dsb9800 (echostar) om te kunnen laten bouwen zodat hij min of meer zonder problemen naast Irdet*, ook Beta, Sec* en viacces* vrij zou kunnen schakelen. Hoewel de ontvanger dezelfde cam heeft als de MM9500 d-box etc, is er voor zover ik weet nog nooit een software update geweest. DVB 2000 lijkt al helemaal geen optie, terwijl dit toch eigenljk noodzakelijk is voor de hele vrijschakeling.

Er zit op dit moment een duitse beta cam in de ontvanger, echter loopt PW absoluut niet.

Is er iemand die echt met deze ontvanger su6 heeft gehad met het patchen of is het allemaal "wishfull thinking". Dit zou toch wat zijn, er staan immers een paar honderd duizend van deze ontavngers van het eerste uur door het land verspried.<p>

met vriendelijke groet,<p>Jan Ty

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb vanmorgen op het funboard dit gelezen :

Ik heb hier PW (zonder cinedom) en Seca lopen op mijn Echostar DSB9800 met amon 4.0 cor. voor de PW gebruik ik een GW met beamer file en voor de SECA de fun 3 in 1 files (humaxalternative). Heb hier met isvedit17 de ascii op 35 gezet een alle flag aangevinkt. Alleen bij cincinemas een de taquillas krijg ik nog de melding "smartcard niet geautoriseerd Code16" en op de k-kanalen alleen frans geluid maar verder werkt alles goed. Ga nu verder testen met de funcard. Zal mooi zijn als alles met een card kan. Groetjes r.<p>dit klinkt toch hoopvol , ik heb ook nog zo'n ding staan.

gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ding is zeker je moet de cam aanpassen met

een goed werkende eeprom Alsas4.0OK zoals ik hem noem want de 4.1 is niet wat het zou moeten zijn

alsook de 4.0COR heeft nog heel wat verbeteringen

mogenlijk, begin daarmee en pas dan kan je verder

zoeken, de kaart die het beste werkt is volgens mij de FUN kaart en kan je aanpassen naar je wensen door een beetje te experimeteren wat toch de bedoeling is dacht ik<p>Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...