Gast Geplaatst: 24 augustus 2004 Geplaatst: 24 augustus 2004 Ik heb een nieuwe image geprobeerd te installeren via Flaswizard. Alles ging automatisch en goed, tot het moment dat de flashwizard de dreambox uit zet. Die ging wel uit, maar niet meer aan. Ik heb het geprobeerd handmatig, maar die blijft uitgaan naar een paar seconden. Wat moet ik nu doen? als de box niet aangaat, kan ik niets doen, geen oude image plaatsen, geen communicatie met de pc, niets. Help!
never Geplaatst: 24 augustus 2004 Geplaatst: 24 augustus 2004 heb je een nul modem kabel? Dreambox 7000s 120gb hd,Topfield 4000pvr 40gb hd met Wavefrontier T90 - Pli.
schelen Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Citaat: Ik heb een nieuwe image geprobeerd te installeren via Flaswizard. Alles ging automatisch en goed, tot het moment dat de flashwizard de dreambox uit zet. Die ging wel uit, maar niet meer aan. Ik heb het geprobeerd handmatig, maar die blijft uitgaan naar een paar seconden. Wat moet ik nu doen? als de box niet aangaat, kan ik niets doen, geen oude image plaatsen, geen communicatie met de pc, niets. Help! neem het programma dreamup en dan met een nulmodem kabel aan de box krijg je er weer geluid uit. Gr Rob. Dreambox7000S 100cm schotel Stab Rotor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen