bjkartal Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Ik heb een MR 1.081, was MM1.04. Is het mogelijk om de MR1.08 om te zetten naar mrv 2.**?
Koen B Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Nee. VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Harry_Nak Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Nou de software van 2.07 zou moeten kunnen, ga maar eens zoeken, het topic staat ergens hieronder ofzo. Het zou alleen nog niet zo stabiel lopen op de MR Pluk een roos, die is rood.
prutsie Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Het is NIET mogelijk om software voor de M-Rev goed te laten werken op de M-Rel. Waarom niet ? -De hardware is anders. -De makers van de Matrix modules zouden wel gek zijn. Nu verkopen ze weer modules (totdat deze ook weer worden nagemaakt). Als de software ook op de M-rel zou werken zouden ze geen (duurdere) M-Rev meer verkopen. Laat je niet gekmaken, De Matrix Reloaded wordt NIET meer ondersteund. Net zomin als dat de Magic nog wordt ondersteund. Matrix--werd-->Matrix_Reloaded--werd-->Matrix_Revolutions. Alleen de laatstgenoemde wordt nog softwarematig ondersteund. Verhaal gaat ook voor onderstaand op: Magic--werd-->Dragon. Dat er een softwareversie is uitgebracht voor de Matrix Revolutions en die op de Matrix Reloaded niet direct crashte is dus eerder toeval dan expres. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen