wellcity Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 ik weer 1 sat500ird met een defecte voeding... de vorige doet het ook nog steeds niet. ik heb alle spanningen als ik hem onbelast probeer belast heb ik niets. als ik de 12 en 17v ga belasten geeft hij geen problemen maar als de 5v wordt belast gaat hijh hikken. ik heb alle elko's vervangen en na 3weken deed hij weer niets. bij de andere die ik heb staan is het precies het zelfde. wie kan me helpen ik heb het hele board al af gezocht maar het heeft nog niet geholpen
wellcity Geplaatst: 25 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2004 hij doet het weer de nieuwe 2200uf vervangen door een andere nieuwe en hij werkt weer. kl*t* elko's
Barabas Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Citaat: hij doet het weer de nieuwe 2200uf vervangen door een andere nieuwe en hij werkt weer. kl*t* elko's Veel last van warmte in de ontvanger? Dat zeg ik... lezen!
Murdock Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Komt vaker voor bij deze receiver... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
wellcity Geplaatst: 26 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2004 niet echt hij wordt lekker warm en staat op een open plek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen