Gast Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Ik krijg minder kanalen open met newcamd_cs dan met newcamd Klopt dit en waar ligt dit aan. Met tuxvision moet hij op cs staan vandaar deze vraag
Gast Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Misschien weten wij het antwoord wel, maar snappen we je vraag niet. Welke Image gebruik je en hoe kom je aan de benaming NewCamd_CS (staat dat in je emulist.xml) ??????
Gast Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Citaat: Met tuxvision moet hij op cs staan vandaar deze vraag Waarom?? bij mij hoeft dat niet hoor?? Misschien handig als je even vermeld welke image je gebruikt?
Gast Geplaatst: 25 augustus 2004 Geplaatst: 25 augustus 2004 Wat je zegt is niet waar hoor. Er zit geen verschil tussen die twee, alleen kun je met de newcamd_cs ook een gedeelde kaart er bij pakken
Gast Geplaatst: 26 augustus 2004 Geplaatst: 26 augustus 2004 toch heb ik hetzelfde. als hij op gewoon newcamd staat doet canal+ het niet. en bij newcamd_cs wel...
Gast Geplaatst: 26 augustus 2004 Geplaatst: 26 augustus 2004 Citaat: als hij op gewoon newcamd staat doet canal+ het niet. en bij newcamd_cs wel... Je bedoelt dat je dat je dan wel beelt krijgt met een gedeelde kaart zoals hier ze hier boven zeggen? Of dat je canal+ kaart het alleen doet bij de _CS versie? Pat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen