Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik neem nu alles op met dvb-dream, deze is het stabielst van alle andere software heb ik ervaren met mijn Skystar 1 (nexus).

Alleen wanneer ik de opname knop aan klikt tot het programma afgelopen is stop ik de opname weer. Dan merk ik als ik ze gaat afspelen dat alle opnames te vroeg zijn begonnen met opnemen terwijl ik wel op het juiste momend de opname knop aangeklikt had. Dan blijkt opeens dat er nog een stuk reclame voor de intro is opgenomen.

Ik heb dit bij alle opnames, als ik ze nu goed wil timen dan moet ik 15 tellen na dat ik eigelijk de opname had willen beginnen. Wel vreemd, dat houd dus in dat dvb-dream 15 sec in het werkgeheugen laat staan, maar waarom?

De opnames eindigen wel op het momend dat ik de opname stop.

Iemand vertelde me dat het misschien iets met time shifting zou kunnen zijn, maar ik zie daar helemaal geen opties voor.

hebben meer mensen hier last van, alle opties staan nog standaard.

Iemand ervaring met dit probleem.

Geplaatst:

Heb ik ook last van met dvbdream v0.79 (vanwege cpu gebruik 0.79)

zal wel een bug zijn, probeer eens een nieuwe versie misschien is het dan wel goed

Alleen dan zit je weer met het hogere cpu gebruik

Ik omzeil het meestal door gewoon het bestand bij te knippen zodat ik die 15 sec weer kwijt ben met MPEG2Cut

edit

lees nu net in een topic hier dat er ook een nieuwe versie is van mpeg2cut:

mpeg2cut2

682245-MPEG2Cut.zip

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Geplaatst:

bedankt voor de reactie,

Ik heb toevallig mpeg2cut2 gebruikt om reclames weg te halen. alleen kun je alleen knippen om een keyframe, dus rond de 13 frames, dus heel precies kun je dan niet knippen, dat is jammer, je kunt beter met een stopwatch proberen te timen.

Maar ik heb wel versie v0.8.5? dat is dan toch de nieuwste?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen