Ga naar inhoud


[Nokia] Vraagje Nokia !!!!hulp gevraagd


Gast

Aanbevolen berichten

Eeen kennis van me heeft een Nokia 9500 Dbox en heeft een probleem met het signaal als ik m'n humax of phillips seca box aansluit heb ik een perfect signaal maar zijn nokia dbox krijgt enkel rtl4 en 5 door af en toe sbs 6 net5 en yorin c+ nl nooit of blokjes<p>hoe kan dit vroeger had hij dit probleem nooit , ligt het mischien aan de software , hij heeft er nu dvb2000 inzitten we hebben al geprobeerd de originele c+ software erin tre zetten maar dit gaat helemaal niet .<p>Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem.<p>of is zijn nokia dringend aan vervanging toe<p>mvg,

nafets

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat dit typisch het geval van 'over daad schaad' is. Heb het namelijk ook een keer gehad met een philips en een nokia. Het signaal is waarschijnlijk wat te sterk voor de nokia. De oplossing is volgens mij zo'n demper of zoiets er tussen. Er is een paar dagen geleden ook al een soort gelijk probleem aan de orde geweest.

Maar het kan ook best zijn dat je ontvanger kaduuk is.<p>BTW, 2 dezelfde postings is ook overdaad. smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi <p>probeer eens dvb software er op te zetten die wat ouder is zoals de 1809 deze werkte prima en je kunt de lnb spanning iets opvoeren met 0,5 volt

misschien ligt het aan de setting laat de dbox dan zelf de kanalen eens zoeken kijk dan of die zenders het dan doen.<p>suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...