Psychosammie Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 Jongens, niet zo negatief over incasso's. Het is de goedkoopste manier om op tijd je geld binnen te krijgen. Voor verenigingen bijvoorbeeld is dit een ideaal hulpmiddel. Je moet niet vergeten dat je niet de bank toestemming geeft voor incasso maar de innende organisatie. Je moet jezelf dus afvragen, vertrouw ik die organisatie? De bank is slechts uitvoerend. En dat je zelf beslist wanneer je je betaling doet is natuurlijk afhankelijk van de gemaakte afspraken. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
alx Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 Helaas maken organisaties daar ook misbruik van. Dus zo weinig mogelijk! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
marco24 Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 Citaat: Jongens, niet zo negatief over incasso's. Het is de goedkoopste manier om op tijd je geld binnen te krijgen. Voor verenigingen bijvoorbeeld is dit een ideaal hulpmiddel. Je moet niet vergeten dat je niet de bank toestemming geeft voor incasso maar de innende organisatie maar dan mag er wel eens wat beter getoetst worden door de bank om te bepalen welk bedrijf mag incasseren op zich kan het systeem best handig wezen maar een paar dingen lijken mij niet - ik wil niet dat er geincasseerd kan worden van mijn rekening zonder handtekening (dat is nu geen probleem , de handtekening is show) - het stopzetten geeft erg vaak moeilijkheden (rode kaart komt erg vaak niet aan - warneer word het geincasseed (waarneer het mij uitkomt of warneer het de incassant zint)
Psychosammie Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Er is door die journalist bewezen dat je zonder problemen van een rekening geld kan afschrijven. Geef me je rekeningnummer en je bent vanavond een paar euries armer. Ik doe de administratie van een vereniging. Natuurlijk doe ik dat niet. Vertrouwen dus. Er werd echt wel door de bank gekeken wie wij zijn voordat we een incassocontract kregen. Stopzetten? Rode kaart of brief naar ons. Eenvoudig zat. Wanneer er geind wordt? Volgens de afspraak die we samen maken. Dus niet wanneer het jou toevallig uitkomt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
snopper Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Citaat: Er is door die journalist bewezen dat je zonder problemen van een rekening geld kan afschrijven. Ja, en dan wordt het bekend en dan wordt die arme kerel aangeklaagd en wordt tot een voorwaardelijke straf veroordeelt. automatische afschrijving is echt niet de beste oplossing. Het was betrekkelijk georganiseerd toen het begon, aangezien toen elke afschrijving nog gecontrolleerd werd, maar nu met Interpay is het een zooitje en kan iedereen dit doen. Snopper Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)
Psychosammie Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Het is niet de beste manier als je slachtoffer wordt van organisaties die het niet zo nauw nemen. Ik geef ook zeker niet iedere organisatie een machtiging. Maar als je als betrouwbare organisatie op tijd je geld wil hebben is het wel een uitkomst. Anders kan je altijd op figuren wachten bij wie het effe niet uitkomt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
marco24 Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 zelf geef ik de voorkeur aan een periodieke overboeking die ik zelf aanmaak voordelen : ik houd overzicht , wat er afgeschreven word kan het zonder tegenstribbelen stopzetten dus geen briefwisseling of aangetekende rode kaarten nodig want echt geloof me , een incasso aanmelden gaat altijd goed , maar kom er maar eens van af mijn vrouw en ik hadden ieder een eigen rekening voor ons trouwen en de beste manier om in 1 keer van alle incasso's af te komen was gewoon haar rekening op te heffen nee wat mij betreft gewoon aanpakken die verenigingen en bedrijven die meerdere malen de fout in gaan gewoon nooit meer de bevoegdheid geven om te incasseren en dat zie ik als een taak van de bank / en of interpay
f650gsrider Geplaatst: 31 augustus 2004 Geplaatst: 31 augustus 2004 Citaat: zelf geef ik de voorkeur aan een periodieke overboeking die ik zelf aanmaak voordelen : ik houd overzicht , wat er afgeschreven word kan het zonder tegenstribbelen stopzetten dus geen briefwisseling of aangetekende rode kaarten nodig want echt geloof me , een incasso aanmelden gaat altijd goed , maar kom er maar eens van af mijn vrouw en ik hadden ieder een eigen rekening voor ons trouwen en de beste manier om in 1 keer van alle incasso's af te komen was gewoon haar rekening op te heffen nee wat mij betreft gewoon aanpakken die verenigingen en bedrijven die meerdere malen de fout in gaan gewoon nooit meer de bevoegdheid geven om te incasseren en dat zie ik als een taak van de bank / en of interpay Van een incasso afkomen is echt geen probleem, niks geen kaarten. Bank bellen zeggen dat ze er een zooitje van maken, geld boekt de bank voor je terug en indien je dit wenst laat je je rekeningnummer blokkeren voor incasso van het betreffende bedrijf. Kost je nog geen 5 minuten. Blokkade kan je later weer opheffen als alles genormaliseerd is. Greetz.............René
Psychosammie Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Ja, en dat gebeurt nu net effe te vaak. Omdat mensen hun eigen financieen niet op orde hebben. Zeg je toch gewoon dat die anderen er een zooitje van maken. Die krijgen vervolgens een hoop shit over zich heen alleen omdat het jou nou net effe niet uitkomt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
marco24 Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Citaat: Van een incasso afkomen is echt geen probleem, niks geen kaarten. Bank bellen zeggen dat ze er een zooitje van maken, geld boekt de bank voor je terug en indien je dit wenst laat je je rekeningnummer blokkeren voor incasso van het betreffende bedrijf. Kost je nog geen 5 minuten. Blokkade kan je later weer opheffen als alles genormaliseerd is. dit voorbeeld hadden we ook bij de nuon voor een paar jaar geleden dus heb ik zoals jij schreef een gerichte incasso blokkade gedaan tot mijn verbazing ging de nuon gewoon verder met het geld incasseren via een andere tegenrekening dus als de incassant over meerdere bankrekeningen beschikt gaat dit niet op
Ðeninux Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Ik had laatst 80.000 euro op mijn rekening gekregen zag ik hihihi maar was ook direct weer terug geboekt. Mijn werkgever had een foutje gemaakt hahaha Jammer dat ze dat nou niet vergeten waren. DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Psychosammie Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 @marco24 Onmiddelijk aan de bel trekken! Daar heb je geen toestemming voor gegeven. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
druup Geplaatst: 1 september 2004 Geplaatst: 1 september 2004 Citaat: Ik had laatst 80.000 euro op mijn rekening gekregen zag ik hihihi maar was ook direct weer terug geboekt. Mijn werkgever had een foutje gemaakt hahaha Jammer dat ze dat nou niet vergeten waren. Volgens mij moeten ze jou om toestemming vragen!! Ik heb zelf wel eens per abuis iets naar een verkeerde rekening overgemaakt maar daar moest de rekeninghouder toestemming geven voordat ze het terug konden boeken. Gelukkig had ik het na 2 dagen weer terug. VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen