Ga naar inhoud

golden interstar edon diseqc 1.2 positioner v-box

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben in bezit van deze positioner

ontvanger nokia 9800 en actuator

wie kan mij helpen met een handleiding of pm om deze positioner te instaleren

vroeger werkte ik met de geostar positioner v-box, jammer is hij nu kapot waardoor ik de schotel niet meer kan draaien. Ik heb nu die golden interstar positioner aangeschaft maar ik snap er geen bal van,weet niet hoe de satelieten vast te zetten .

mvv@pandora.be

Geplaatst:

vbox_diseqc.jpg

[color:"green"]Positioner V-Box DiSEqC 1.2 EZ2150

Der Interstar V-Box DiSEqC 1.2 Positioner, ist zur Nutzung von Aktuatormotoren über die DiSEqC 1.2 Steuerung des Satellitenreceivers. Dies ermöglicht ihnen die Steuerung älterer Aktuatormotoren ohne externen Positioner automatisch über den Satellitenreceiver zu steuern. Diese Lösung ist einzigartig und speziell für Golden Interstar entwickelt worden.

• Produkteigenschaften:

. Leichte und bedienerfreundliche Installation

. Vorhandene Steuerungskabel können benutzt werden

. Speicherung bis zu 99 Positionen

. Gerät muß nicht Sichtbar angebracht werden (Steuerung nur über Satellitenreceiver)

. Netzspannung 230V / 50 Hz

. Leistung 80 Watt max.

. Gewicht 1,3 kg

. Motorspannung 36V / 1,2 A

. Maße L:225mm B: 150mm H: 75mm

[/color]

Volgens mij werkt dit ding als een diseqc motor, en kun je hem gewoon met je ontvanger bedienen.

gr,

Ducom

Geplaatst:

Ik heb 'm bij een kennis geïnstalleerd en werkt goed.Aansturen met diseq1.2 ,je kiest een sat in de satlijst neem daaruit een transponder die absoluut beeld moet geven.Het hangt een beetje van je menu van je receiver af hoe je de posities opslaat en hoe je de motor naar oost of west stuurt meestal kun je in zo een diseq 1,2 menu kiezen voor installer of user.Kies dan voor installer en ergens staat dan ook in datzelfde menu positie opslaan.

Geplaatst:

Mischien dat je hier wat aan hebt in principe werkt het hetzelfde als bij een diseq1.2 motor.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen