Gast Geplaatst: 16 december 2001 Geplaatst: 16 december 2001 Ik heb sinds een week de Schotel met philips 7071 en zit op de Astra. 1e vraag kan je ook tv kanalen ontvangen van Pay for Vieuw en hoe doe je dat. 2e Waarom schrijft men eigenlijk niet in diversen uploadfiles welke zenders je daarmee kan ontvangen 3eHet is verwarrend als men niet aangeeft op welke satellite het kan,er zijn ook nog medeburgers de b.v op hotbird of eutelsat zitten. 4e Matera 11 heeft ook nog een mutimac functie hoe functioneerd dat. Ik lees me rot en i have Burning Eyes Als julie niets te doen hebben stuur mij een mailtje groetjes joop jmbeijen@worldonline.nl
Edwin Geplaatst: 16 december 2001 Geplaatst: 16 december 2001 Dat is dus duidelijk een rookie. Met email en al.<p>Edwin
Ron Geplaatst: 16 december 2001 Geplaatst: 16 december 2001 als je je "rot gelezen hebt" heb je zeker nét onze regels gemist en ook de forum omschrijving van dit forum over het hoofd gezien?!?! Daar staat duidelijk: "...Hier wordt alleen satelliet of elektronica gerelateerd nieuws gepost! Geen roddels en vragen!..." <p>Toxic[Q]
Aanbevolen berichten