mamutskywalker Geplaatst: 26 augustus 2004 Geplaatst: 26 augustus 2004 ik wil multiview 2.2 plugin installeren maar hij zegt dat de bestand te groot is, ik heb maar een taal en een emu erop niks meer dus hij pakt hem niet weet iemand hoe ik dit anders kan oplossen alvast bedankt Dreambox 8000, wavefrontier T90
reptovis Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 Als je een harddisk of een usb stick hebt, zorg er dan voor dat de add-ons op een van deze twee verplaatst worden. Dit kun je instellen in het menu van de image. Daarna heb je in jouw geval zeker geen last meer dat je te weinig ruimte hebt. reptovis Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden
mamutskywalker Geplaatst: 27 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2004 dit heb ik al geprobeerd maar de bestanden die ik in hdd gooi wordt niet herkend ik heb dit via de ftp naar de hdd map gegooid en dan naar handmatig addons installeren van hdd maar het lukt allemaal niet Dreambox 8000, wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen