Gast Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 ik heb een film die 823 mb is en die hebben ze gebrand op een 700 mb cd hoe kan ik er nu een copy van maken? is er een speciaal prog voor nodig?
DennisB Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 Wat voor formaat is het?? Als het nml een vcd is zou je hem gewoon moeten kunnen branden met bijvoorbeeld Nero Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC
Gast Geplaatst: 27 augustus 2004 Geplaatst: 27 augustus 2004 het gaat om een vcd ik heb nero al ingesteld tot overburning maar weigert te copieren zegt dat er te weinig ruimte is op de disk
DennisB Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 Dat is wel raar. VCD zijn meestal wel groot. Tenminste, dat geeft de verkenner dan aan. Maar branden is dan geen prob. Maar goed, als hij dan niet past kan je hem wel een beetje extra comprimeren. Maar dan gaat het wel van de kwaliteit af en ben je wel een paar uurtjes zoet. Dreambox8000, Dreambox800HD & Multytenne HTPC: Ubuntu 10.4, XBMC
marco24 Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 je moet ook instellen in nero hoeveel er max geschreven mag worden ( in min ) staat bij mij op 99 min dus alleen het vinkje zetten is niet genoeg gebruik je gewoon de optie disk copy in nero ??
Gast Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 prob is opgelost heb de overburning hoger gezet hij heeft wel gezegd op het einde dat het mislukt is maar hij werkt oke
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen