Ga naar inhoud


PLi® 2808 image voor DM500S gereed :-)


Gast

Aanbevolen berichten

Geachte PLI,

zijn de volgende onderdelen welke ik in mijn DB7000S heb

zitten te copieeren naar deze image PLI DB500S

SCAM

SCAM_CS

NEWCAMD

NEWCAMD_CS

GBOX1

GBOX1_CS

Met die image heb ik nog niet één vastloper gehad.

Ik had de HYDRA geprobeerd eerste moment leek goed

daarna allemaal vastlopers.

Ben inmiddels terug bij jouw image.

 

Groeten SONJA

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Betekend dit het einde van C*RDSH*R*NG

of is dit een andere manier.

zo ja,kunnen deze emu,s dan met elkaar communiseren

 

 

neen, newcamd, scam, camx, radegast zijn emu's die allemaal kunnen sharen (welke emu niet ?). emu's onderling kunnen wel communiceren met elkaar, verschillende emu's niet, dus : newcamd -> lan -> newcamd gaat prima echter newcamd -> lan -> radegast gaat weer niet.

 

 

snappez vous?

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zie ik achter diverse EMU,s CS staan.

Die jij (U) hier aangeeft staat dat niet achter.

Wat is nu dan de betekenis van die CS.

 

Groetjes SONJA

 

PS.:Ik ben altijd blij als er wel mede hobbyisten reageren

en eventueel verder helpen.

De materie LINUX zegt me nog zo weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Nu zie ik achter diverse EMU,s CS staan.
Die jij (U) hier aangeeft staat dat niet achter.
Wat is nu dan de betekenis van die CS.

Groetjes SONJA

PS.:Ik ben altijd blij als er wel mede hobbyisten reageren
en eventueel verder helpen.
De materie LINUX zegt me nog zo weinig.


De _cs is niet anders dat voor die emu ook de CS Client van Ronaldd gestart wordt. Aangezien de meeste emu's zelf prima kunnen sharen is de noodzaak voor _cs er niet.

Peter
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren,

 

Gebruikte al geruime tijd het Ronald image en ben overgeschakeld naar PLI. Nu lees ik dat er geen verdere ondersteuning is voor de cardsharing oplossing van Ronald.

 

Gebruik momenteel een linux server ( die ook cardserver is ) met een dreambox in woonkamer en slaapkamer. Werkt uitstekend en kan rommelen met de boxen wat ik wil zonder verdere gevolgen vwb de cardsharing server.

 

Wat is de beste emu die ook een I386 client heeft en ondersteuning voor C+ en Premiere.

 

Dank, Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
kan ik met deze image ook beeld op de pc of laptop toveren dmv de netwerkaansluiting via een crosscable.

skystar


Vooralsnog gaat dat niet lukken aangezien er maar 1 demuxer device is en die is al in gebruik door de emu

Peter


Hmmm, ik geloof dat de meeste van mijn problemen hier op terug te voeren zijn. Wat ik wil is op de een of andere manier TV opnemen. Ik heb al geprobeerd met de record knop op de web interface (file van 0 bytes) en met streamts (op de diverse poorten). Zodra ik een gecodeerde zender te pakken heb, werkt alleen nog maar de ts poort, en die is gecodeerd.

Hoe zit dit precies in elkaar? Is er _enige_ manier om gescramblede TV op te nemen (bijvoorbeeld met officiele Canal Digital smartcard, of door het beeld van de db zelf "uit" te zetten op de een of andere manier). Heeft de dm7000 wel twee demuxers, of heeft die hetzelfde probleem?

Is anders eventueel de gecodeerde ts op de een of andere manier achteraf te decoderen (bijv. newcamd installeren op externe linux doos, kleine hint is genoeg ;-))

Alvast bedankt voor de moeite.
Erik.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mede dreamers

ik heb een vraag voorheen draaide ik met ronald op mijn 7000 en die had een versie(ik weet niet meer welke)

maar als je die een reboot liet maken dan zag je tijdens het opstarten allerlei info voorbij komen

en nu heb ik een dm 500 erbij gekocht voor de camper en dat zou erg handig zijn als dat er in zou zitten

kan je dat inbouwen beste pli?

omdat die dm 500 perfect is voor camper en caravan (gezien de 12 volt) en in die situatie wordt hij veel opnieuw opgestart

vele camperaars en caravannisten hebben niet zoveel kaas gegeten van deze techniek

en dan moet de schotel opnieuw worden uit gerichten dan kan men zien dat hij nog aan het opstarten is.

veder is het een perfecte image

b.v.d abmans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...