Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 hallo een kameraad van me gaat naar duitsland verhuizen, hij vroeg aan mij,wat voor een set te kopen. aangezien zijn budget niet te hoog is en ook nog 2 ontvangers wil,zou het dan verstandig wezen b.v 2 dm500 tekopen,mooie prijs,leuk apparaat. maar hier kan dus geen cam in,zou dat problemen opleveren,als ze b.v. overgaan op seca 3? bvd gr. rene
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 een dm500 is toch harstikke aardig en zonder ci-slot ook heel goed bruikbaar.. (pli's image) seca3 bestaat niet cheers Vienna Ultravox
Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 hoi dat seca 3 niet bestaat weet ik, maar als dat over een paar jaar wel zo is, is het wel de bedoeling dat ie zijn nederlandse kan kijken. dan moet er dus wel gelijk een emu zijn die seca 3 ondersteunt,of zie ik het verkeerd. gr. rene sorry als deze vraag op de verkeerde plek,dacht dat ik het in het schotelpark neer gezet had,zal wel aande korte nacht liggen.
Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 ja he, we kunnen allemaal wel in het koffiedik kijken maar de receivers van nu hebben een aantal mogelijkheden die een tijd meegaan. de software emulators in de dreambox worden constant verder ontwikkeld en bieden daarom de meeste flexibiliteit voor de toekomst... overigens als mediaguard nog bestaat als cryptie systeem gaat het alleen erom hoe veilig men de kaart kan maken. cheers Vienna Ultravox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen