Ga naar inhoud


[Nokia] Universal 2.0.0.9 U DVB-tool


Gast

Aanbevolen berichten


Heb je het ook al eens geprobeerd enkel via de RS232 aansluiting, met behulp van een NULMODEM kabel? Je krijgt dan welliswaar niet alle menuopties te zien, maar ik zou wel eens willen weten of het proggie zich dan ook ophangt?<p>PS: Ik kan je Airborne zijn email adres wel geven indien je dit niet kunt achterhalen?<p>Succes,

Lucky Star shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via een link in een eerdere posting (Lucky Star) deze tool gedownload en geïnstalleerd.

Als ik dit programma start dan krijg ik even een blauw scherm en meteen reset de PC.

Ik heb Windows XP Home Edition NL en een Symbios 8100s SCSI-controller.

Iemand dit probleem ook tegen gekomen of moet ik de makers mailen ? smile.gif" border="0

shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ome-Merde

Weet je zeker dat je 2.0.0.9U hebt gedownload, deze moet gewoon perfect werken, aangezien hij reeds 17 BETA-testversies heeft doorstaan! Of moet ik mijn vorige posting die 100% maar snel veranderen in 99%??<p>Eerdere versies heb ik zelf nooit getest en doe hier dan ook geen uitspraak over, hoe deze met XP samen werken!<p>Hierbij nogmaals de juiste download link:<p>Download Dir DVB2000 Universal 2.0.0.9U "Airborne"<p>En anders inderdaad effe contact omnemen met Airborne zelf, hij staat hier echt wel open voor! Het proggie is echt de moeite waard, ik gebruik niets anders meer!<p>Oh ja, een vereiste is wel dat je Aspi4.60 geinstalleerd hebt indien je ook via SCSI wil draaien. Beschik je echter alleen over een RS232 mogelijkheid, dan vallen er een hele hoop menu opties weg, waarbij het proggie zo is gemaakt dat je deze dus ook niet te zien krijgt!<p>Via RS232 moet je eerst een RESCAN van de RS232 uitvoeren, zit bovenaan in de menubalk!<p>Succes,

Lucky Star frown.gif" border="0<p>[ 01-12-2001: Bericht gewijzigd door: Lucky Star ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem gemailt, hij vroeg of ik al een oudere versie had geprobeert (nee dus) en zoja, wat die allemaal wel en niet deed. Ook wou ie weten wat er allemaal in he tblauwe scherm stond, maarja, dat gaat zo snel hiero, dat kan ik neit zien ...

Ik zal nog wel es kijkuh, ga eerst een oudere versie proberen .. Ik hou je wel op de hoogte ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Airborne probeert ECHT om het bij iedereen werkend te krijgen, hij gaat bij hardnekkige problemen zelfs zover dat hij een speciale DEBUG versie maakt!<p>Waarna jij aan moet geven bij welke stap het proggie zich iedere keer ophangt. Maar voordat hij dit doet wil hij natuurlijk eerst precies je configuratie weten! Welke Aspi-driver, welke Scsi-kaart en nog veel meer!<p>Succes,

Lucky Star rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...