gerrit B Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 Ik heb een renault auto met een renault radio 22DC279/62P (volgens mij gewoon een philips) en wil hier een wisselaar philips 22RC026/30 op aan sluiten. Op het moment dat ik de stekkers aansluit (de bijgeleverde kabel past) begint de wisselaar direct de cd's te controleren, maar als ik met de scr knop de wisselaar op zoek is deze nergens te vinden. Wie weet hoe ik de wisselaar aan moet melden? Ik heb al een keer de spanning eraf gehaald en met wisselaar weer opgestart, maar zonder resultaat. suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
marco24 Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 zelf heb ik ook een andere radio met hetzelfde type wisselaar alleen uit gemak duwde ik de plug van de wisselaar er toen zo in en dat mocht dus niet!! de stroom moet ook van de radio af (zoals ook in het boekje stond) en smolt meteen een chip zekering op de print en de wisselaaar deed dus niets zekering opgezocht en vervangen voor een chip weerstand (ze hadden geen zekering bij de electronica winkel op voorraad) en ja hoor , hij deed het weer misschien heb je er wat aan
gerrit B Geplaatst: 31 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2004 bij mij ging dat dus goed. Ik heb beide geprobeerd, eerst alle spanning eraf en weer opstarten (wat was de code toch ook al weer???) en dus na ruim een uur begon de wisselaar te piepen en te kraken (hij was de cd's aan het controleren) en daarna niets meer. tenminste ik kon de wisselaar niet selecteren. Radio werkte nog steeds. Daarna radio uitgezet, wisselaar losgekoppeld, radio weer aan gezet, wisselaar aangesloten weer het bekende gepiep en gekraak en daarna werd het weer stil. De radio deed het nog steeds, maar de wisselaar nog steeds niet te selecteren. marco, Heb jij soms het aansluitschema van de kabel tussen de radio en de wisselaar? Ik zal de mijne ook even na meten en hier posten, misschien zit hier het verschil in. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen