Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia 9902 kan je er nog leuke dingen mee?


Gast

Aanbevolen berichten

Vrienden van mij hebben een nokia 9902 aangeschaft met aston 1.05 cam

En nu vragen ze zich af of je er nog leuke dingen mee kunt<p>Zoals Viacces en Seca op 1 kaart

Is dit mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<p>Kijk voor een antwoord op deze vraag eens op dit duits 9902 forum.<p>Klein tipje vd sluier: je kunt er 'gewone' 5400 toeren HD's in stoppen tot een max van 80G. Is het een gebruikte HD, eerst het programma 'WIPE.COM' gebruiken om deze te legen. Dan wordt ook deze keurig herkent door het systeem. Ze bouwen nu zelfs slede's in de 9902 voor het makkelijk uitwisselen van HD's. <p>Je kunt het echter niet zonder meer uitlezen op een computer, want volgens die speurneuzen bevat de HD geen FAT. Nu weet ik echter dat dat onder linux geen probleem hoeft te zijn, omdat je via een truc een soort 'shaduw' systeem op kunt zetten via een driver die kletst met de HD en zit gekppelt als een virtuele driver met filesysteem. Ik dacht dat dit systeem zo ook voor flashcards wordt gebruikt. Echter zal het wel op een manier gecrypt op de HD staan om het niet al te makkelijk te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan dat niet want de HD heeft meende ik een andere soort aansluiting dan eentje op voor een computer!<p>Zal wel leuk wezen als dat kon een lekkere grote HD in de ontvanger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...