Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 Beste sat vrienden, een kennis van mij is een paar maanden geleden naar duitsland verhuist net over de grens bij oldenzaal en die kreeg van de week het volgende probleem. Wanner zijn smartcard in slot 1 zat liep de decoder helemaal vast, stopt hij nu de card in slot 2 dan krijgt hij een hele berg duitse zenders en nog wat arabische zenders en o.a. CNN.. Iemand een idee wat hier gebeurt kan zijn Met vriendelijke groet, Jochem
Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 Slot 1 moet ie zowiezo niet in, maar hij moet in slot 2 (slot 1 is voor een bankpas geloof ik).. Mischien moet je nieuwe codes op de SC zetten , en als ie orgineel is met abb. zou ik een keer de kanaalzoeker opnieuw laten zoeken... , die zenders waar je het over hebt zijn vrij te ontvangen de andere moet je voor betalen, hoe lang is de schotel niet gebruikt, mischien moet je canaal dig. bellen voor een update. of even een uurtje op SBS6 laten staan.. Succes
Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 volgens mij is de decoder totaal op hol geslagen.... nou even serieus wat voor decoder is het?, wat voor FW zit erin? geef goeie informatie en wij geven het antwoord.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen