Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Omgebouwde Nokia 9500 werkt niet naar wens


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs mijn Nokia 9500 mm laten ombouwen,funcard met 3in1 of 5ineen feprogd,maar het enige extra wat ik er mee ontvang zijn de Duitse PPV kanalen.

Mijn MM is uitgerust met dvb 2000.

Cam info na ombouw:ALLSAS 4 IRDETO

Prot(ca)type(C

50844

Wie kan mij een duwtje in de goede richting geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt,dat ga ik proberen,Echter waar haal ik noonemanit vandaan ?

Komt mij niet bekent voor.

Dit zijn nl mijn eerste stapjes op het "doe hetzelf" gebied.

bij voorbaat mijn danl

bruwel

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk, je cam is waarschijnlijk wel goed maar ik denk dat je dbox soft niet met de ecm;s overweg kan dus inderdaad ff OF de noonemanit versie erop OF op de dvb2000 de ecmpatch2 loslaten en die erop zetten. DAN het cardtype zoals ik zei aanpasssen en zorg dat de eerste 2 van de cardserial met 35xxxxx begint anders werkt het ook niet. als je de noonemanit versie gaat gebruiken kan het zijn dat je de eerste keer geen ab kan gebruiken; alle 3 knoppen op de 9500 ingedrukt houden en aan uit. opstarten en op menu dan op de rode knop en dan de switch op V-I-S en seca record op ON.

nu moet je alleen nog een programma hebben om die soft in je m9500 te krijgen. heb je (nog) geen scsi gebruik dan nokia serial download, duurt even maar erg stabiel.

als je de soft niet kan vinden klik maar op mijn homepage.<p>

oh ja en ook erg belangrijk; zorg dat je card up2date is anders kun je nog zo lang proberen!!<p>mvg<p>[ 03-12-2001: Bericht gewijzigd door: radxnl ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt radxnl.

Ik denk dat mijn card goed is.want ik geniet nu van de duistse "multi zenders"

Ik heb je ondertussen een mailtje gestuurd misschien kan je mijn probleem beter begrijpen.

bruwel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...