Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 graag had ik mij xcam opgewaardeerd naar 1.076 heb nu 1.072 Doe alles zoals het hoort, maar mijn ontvanger reageert niet bij serial update. Kan ik hem mogelijk opwaarderen zonder het menu van de ontvanger? Heb ucas programmer, en xcamloader zegt steeds waiting for connection alvast bedankt
Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 Eerst even een softcam key naar block 2 proggen om de cam weer in de maagdelijke staat te krijgen en daarna 1.076 erin en tenslotte weer een softcam key naar block 14! Succes
Gast Geplaatst: 28 augustus 2004 Geplaatst: 28 augustus 2004 Wanner ik de softkey ingeef, blijft het balkje hangen. Hij vertrekt wel, maar loopt vast. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
maxloader Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 Eerst een clear.bin bestand op blok 2 zetten.Dan reciever opnieuw opstarten, dan xcrypt op blok 2 zetten, weer opnieuw opstarten, dan softcamkey op blok 14 zetten en weer opnieuw opstarten. Max Live life to the Max(loader)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen