Ga naar inhoud


[Nokia 9500] Help NOKIA MM 9500


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan er mij helpen ?

Mijn Nokia 9500 start niet meer op.Op de display is als laatste B2.00Uns te lezen.Begint telkens opnieuw op te starten.Is voorzien van DVB 2000 software.

Ter inlichting:Heeft het begeven toen mijn kleinste peuter met de afstandbediening aan het spelen was. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je 'm al eens gereset door middel van de drie knopjes op de voorkant van de mm.<p>Steker eruit,3 knopjes indrukken en vasthouden en steker er weer in.

Weet niet helemaal zeker meer hoe de reset ging maar als het niet correkt is verbeter mij aub.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als dat allemaal niet werkt dan via een bdm interface een verse bootloader erin. En daarna een verse dvb versie. Ik heb dit moeten doen na een corrupte dvb versie via scsi naar de nokia te uploaden.<p>Lijkt me onwaarschijnlijk dat dit voor jouw nodig is maar weet niet hoe goed jouw zoontje kan slopen...<p>:-))<p>Success

Curious

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is heel goed dat we alle mogelijkheden op tafel leggen maar de kans dat er echt een BDM aan te pas moet komen is (gelukkig) heel klein. Als die reset niet het gewenste effect heeft gebruik dan Nokia Serial Download om gewoon even de verse firmware erin te zetten. Dit programma pakt de nokia net voor ie echt wil booten over en zodoende geeft dit meestal wel goede resultaten. Mocht je niet over de software beschikken, het meeste kun je op mijn homepage vinden en de rest wel via de links page van sat4all.<p>success<p>mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...