Gast Geplaatst: 8 december 2001 Geplaatst: 8 december 2001 volgens mij is de media terminal 23 november uitgekomen in Sweden, alleen kan ik nergens een review of informatie vinden over deze ontvanger.<p>natuurlijk ben ik ook benieuwd of deze nou wel in de benelux komt, of niet...<p>weet iemand mij/ons misschien meer te vertellen over deze doos ?<p>thnx, tCC.
Gast Geplaatst: 8 december 2001 Geplaatst: 8 december 2001 http://www.nokia.com/multimedia/tech_specs.html<p>mvg
Gast Geplaatst: 22 december 2001 Geplaatst: 22 december 2001 niemand ?<p>en natuurlijk bedoel ik geen informatie van de nokia site, dat had ik een half jaar geleden al wel gelezen.<p>ook geen preview, maar REviews.<p>[ 22-12-2001: Bericht gewijzigd door: tCC ]</p>
Ron Geplaatst: 23 december 2001 Geplaatst: 23 december 2001 De mediaterminal komt niet in Nl, Dld, Belgie en Lux. op de markt. Jammer dus.<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 23 december 2001 Geplaatst: 23 december 2001 En mocht je echter toch graag een REview erover lezen zoek dan even via google, er zijn verschillende magazines die 'm al in handen hebben gehad. mvg
Aanbevolen berichten