Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat er Penta op staat maakt volgens mij niet uit, want zodra je de Dragon in de Xtreme steekt schakelt hij de Ucas-module en een eventuele ander aanwezige cam uit.

Hij werkt dan met alleen de Dragon, of zoals in jou geval niet dus.

Het is van die winkel inderdaad een typisch gevalletje van garantie tot de hoek.

Succes Theo50

Geplaatst:
Citaat:
Dat er Penta op staat maakt volgens mij niet uit, want zodra je de Dragon in de Xtreme steekt schakelt hij de Ucas-module en een eventuele ander aanwezige cam uit.

Dat klopt. Heb hem nu getest in een andere Xtreme en daar slaat hij ook op hol. Alle FTA kanalen gaan op zwart. Ook in een Nokia Mediamaster (9200 dacht ik of gelijkwaardig) gaat de ontvanger zelfs rebooten als je de cam er in steekt. Ook na een herstart ziet hij geen cam.

Het staat echt vast: hij moet terug naar Cappelle aan de IJssel. Wel jammer. Denk dat het toch "maar" een Xcam wordt. Is wat minder kieskeurige cam. Heb inmiddels het programma predator erase, hoop dat dat (edit: GEEN) schade aanricht. Maar dan moet de Loader Card nog leeg... Schijnt niet geheel leeg te mogen toch? Of kan ik in Chipcat erase indrukken..?

Citaat:
Het is van die winkel inderdaad een typisch gevalletje van garantie tot de hoek.

Hoop niet dat dat te letterlijk is. kapotte apparatuur moet altijd omgeruild worden lijkt mij. Een foute cam, zoals met andere apparatuur ook mogelijk is, kan altijd natuurlijk.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Geplaatst:

lijkt er idd sterk op dat er wat aan de hand is met de CAM ik heb sinds kort ook een Dragon CAM en die werkt perfect met mijn Xtreme Hornet PVR met embedded SkyCrypt CAM.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen