Ga naar inhoud

wilt niet flashen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik robeer de laatste versie van hydra final te laden m.b.v. DreamUP(serieel).

Als ik connect selecteer en de dreambox aansluit dan krijg ik verbinding. Als ik de juiste flash-file selecteer dan blijft het steeds hangen op 'uploading image'. Er gebeurt verder niets. Het dit 30 min laten staan maar zie niet dat er data wordt gestuurd naar de box.

Wie kan mijn helpen?

thanks

Geplaatst:

heb je de dreambox ook in een netwerk hangen ? zo zou je anders de image via de root.cramfs methode (FTP) kunnen proberen.

je hebt de COM-poort instellingen in Dreamup wel goed staan ? en je gebruik een nulmodemkabel ?

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

ik heb ook de dreambox rechtsteeks met een cross-over cabel aangesloten. maar dat lukt me ook niet. Als ik het via het netwerk doe, kan krijg ik helemaal geen verbinding.

De Com poort is juist ingesteld, daar ligt het niet aan, want het programma (DreamUP) maakt verbinding met de box.

Ik kan wel FTP'en. MAar weet niet hoet ik een image kan installeren met Cute FTP.

Waar kan ik de instructies hiervoor vinden?

Geplaatst:

Ik had laatst ook wel zoiets: eerst een erase gedaan, en toen wilde ik flashen. Om de een of andere reden moest ik het img bestand een tweede keer selecteren (nogmaals op de flash knop drukken dus in DreamUp en nogmaals het image selecteren). De tweede keer ging het prima.

Geplaatst:

bartbnl, als ik de flash voor de tweede keer wil selecteren dan lukt dit niet aangezien de flash icoon 'grijs' is, niet selecteerbaar. Hoe heb je dit gedaan?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen