sijberman Geplaatst: 29 augustus 2004 Geplaatst: 29 augustus 2004 Hallo allemaal ik heb een probleem en ik kom er niet uit, ik heb van verschillende dvd's een back up gemaakt met clone dvd gaat allemaal prima met arita dvd-r. Als ik nu dezelfde schijf gebruik maar dan in nero zegt nero dat die een lege schijf wil dus hij herkent de schijf niet kan het zo zijn dat hij alleen nog maar een bepaald merk schrijft, lijkt me dan een nero probleem omdat clonedvd het wel gewoon goed doet. Ik heb ook al de WNASPI32.DLL gechecked, nero opnieuw erop gezet ashampoo getest zelfde probleem. Dit is mijn brander nec nd2510a. Heb ook al nieuwe firmware erop geflashed nix. Ik hoop dat iemand kan helpen alvast bedankt. Sijberman. Greetz, Sijberman.
Duikertje Geplaatst: 30 augustus 2004 Geplaatst: 30 augustus 2004 Heb je in Nero wel aangegeven wat je wilt gaan branden, een DVD of een CD??
sijberman Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2004 Nero oem staat op de cd, nero express 6 enz is zo'n bundle van nero heb em net gekocht die dvd brander, software zat erbij. Sijberman. Greetz, Sijberman.
sijberman Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2004 Ja ik had laatst met shrink dvd een dvd gemaakt op maat en in shrink wou die niet branden, die gebruikt de zelfde brand software nero dus en die wou niet en in nero dus ook niet. En je kan in nero heel gemakelijk kiezen tussen cd en dvd en dan zie je het ook wel aan de groote in mb's. Dus dat klopt wel. Sijberman Greetz, Sijberman.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen